Grote problemen of makelijk op te lossen? In ieder geval hulp gevraagd!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aha, misschien toch formatteren dan...

Maar ik ben een fan van NAV :p. Vind hem erg goed gewoon.

Even terugkomen op je startmenu probleem:
Je hebt jezelf daar toch wel genoeg ruimte gegeven met programma's?
Ik bedoel dit:
attachment.php

Laatst bewerkt:
Ik gebruik het klassiek menu start en niet het Windows XP menu.

edit:// Ik zet hem nu even op XP, kijken of het uitmaakt.

Nee, maakt niets uit. Nog steeds niet wordt alles weergegeven. En bij verkennen ga ik nog steeds naar Jean-Paul t.

Dan zul je het pad moeten veranderen.
Bij mij opent Start een verkenner die naar c: gaat en de andere heb ik op de f: gezet. Volgens mij heb ik dat met Tweak XP gedaan.

Hey, dat is een goede. Ga ik even kijken. Ook met TweakUI neus ik even rond. Bedankt.

Tweak XP herkent het startmenu van de huidige gebruiker als Jean-Paul t. Hoe zet ik hem goed?

Waar wil je em precies hebben?

Bij mij staat hij zo:
c:\Documents and settings\jouw naam\local settings\menu start

Laatst bewerkt:
JUP:D Aangepast. Ik ga straks kijken of het werkt. Dank je wel.

Als je uit menu start ook een verkenner naar je balk sleept kun je die weer laten openen op een andere plek. Ik werk veel met muziek dus dan heb ik geen zin in die totaal geopende verkenner. Die gaat nu open bij de f:

Ik denk dat je eerst off line moet voor die wijziging.

JOEPIE:D

Ik had het eerst fout gedaan, een grote puinhoop. Toen met systeemherstel terug naar vanmorgen. Opnieuw gedaan, afmelden, aanmelden. Ai, vergeten op te slaan. Nogmaals, opslaan, afmelden, aanmelden en hij is goed hoor.

Errug bedankt Elisa :thumb:.

Nu mijn NSW/NAV probleem nog er er is weer een hele blije XP_PC:D.

Word probleem vanochtend al opgelost!

Tenminste iets wat het weer doet!
Succes met Norton. Ik laat em er lekker compleet op staan ;)
Trouwens, ik heb ook het klassieke menu start hoor. Je kunt veel combineren als je de tijd hebt.

Aan jouw screenshot te zien heb jij het Windows XP startmenu. Met je naam bovenaan, laatst geopende programma's etc. Ik heb het klassieke (windows 2000 stijl).
Of bedoel je dat niet?

Ja dat klopt, als je op start klikt wel maar voor de rest is alles weer zoals voorheen als je naar rechts de pijltjes volgt.

Geplaatst door XP_PC
En hij gaat niet verder (ik heb uiteraard geen diskette). Er stonden nog 3 mappen in de NSW map. De-install is niet helemaal goed gegaan blijbaar.

Waarom heb je de CD van NSW niet?

Waarom heb je de CD van NSW niet?

Welterusten Saldos :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan