Sponzenbroekske
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 nov 2007
ik heb een extra ubuntu installatie proberen te doen op men externe HD, deze was gelukt.
Dan had ik dus VISTA en UBUNTU op men laptop (zie mijn systeem voor meer specs)
en dan nog eens UBUNTU op externe HD.
Maar als ik nu men laptop opstart (HD al dan niet aangesloten) dan krijg ik GRUB LOADING.....ERROR 21, ik ben er nog eens opgeraakt na 15248 keer opstarten en afzetten, dan heb ik alle ubuntu partities verwijderd, maar ik krijg nog steeds GRUB LOADING....ERROR 21. Ik geraak dus nog onmogelijk in men laptop :s
Vista recoveryCD heb ik zelf moeten branden bij het begin van het gebruik van vista, ik heb deze al gebruikt, maar nu geeft hij een foutcode 00ax0000003 (ongeveer).
Ik ben ten einde raad.
HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan had ik dus VISTA en UBUNTU op men laptop (zie mijn systeem voor meer specs)
en dan nog eens UBUNTU op externe HD.
Maar als ik nu men laptop opstart (HD al dan niet aangesloten) dan krijg ik GRUB LOADING.....ERROR 21, ik ben er nog eens opgeraakt na 15248 keer opstarten en afzetten, dan heb ik alle ubuntu partities verwijderd, maar ik krijg nog steeds GRUB LOADING....ERROR 21. Ik geraak dus nog onmogelijk in men laptop :s
Vista recoveryCD heb ik zelf moeten branden bij het begin van het gebruik van vista, ik heb deze al gebruikt, maar nu geeft hij een foutcode 00ax0000003 (ongeveer).
Ik ben ten einde raad.
HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!