Gt 6600 probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

St0n3y

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2005
Sinds kort heb ik een Geforce 6600 GT 128 mb agp kaart aangeschaft. nou heb ik die kaart geinstaleerd, en het probleem is dat als ik een spel speel na ongeveer tussen de 2 en 20 min of het beeldscherm zichzelf uitschakeld en dan niet meer aan wil voordat ik de computer reset, of dat het beeld bevriest en dat er een raar piepgeluid uit de boxen komt. en als ik aan de vertical sync functie ga zitten dan krijg ik last van een soortemet artifact (een grote zwarte bewegense streep over het midden van het scherm) Ik heb al mijn drivers al geupdate. En ik heb naar de temperatuur van de kaart gekeken, en die kwam niet hoger dan 47 graden. Dus daar kan het volgens mij ook niet aan liggen. ik hoop dat iemand van jullie hier een oplossing voor weet.

mn systeem is: intel pentium 3.0 processor, 512 DDR geheugen, Intel 875 P chipset, Dell 1800 18 inch flatpanel en een 250 Watt voeding (en ik speelde world of warcraft beta)

b.v.d.

de jongen in dat topic zei dat het kwam omdat hij het voedingstekkertje niet had aangesloten. is er een aparte stekker vanaf de voeding die in de viedeokaart moet??? ik ben niet zo technisch aangelegd:p, dus kan iemand mij hier ff uitleg over geven.

en raymond bedankt voor de hulp:D

Geplaatst door St0n3y
de jongen in dat topic zei dat het kwam omdat hij het voedingstekkertje niet had aangesloten. is er een aparte stekker vanaf de voeding die in de viedeokaart moet??? ik ben niet zo technisch aangelegd:p, dus kan iemand mij hier ff uitleg over geven.

en raymond bedankt voor de hulp:D

Ik heb dit antwoord er wel bijgezocht maar dat behoort bij een topic waarbij de Geforce kaart helemaal niet werkt. Jouw Geforce kaart werkt wel alleen niet goed dus dat heeft niets met de voeding te maken, sorry heb je verkeerd voorgelicht. Je zult eens moeten kijken hoeveel AGP jouw mobo aankan en hoeveel AGP jouw videokaart is. Een 8x AGP kaart op een mobo met 4x AGP geeft vervelende problemen.

mobo??? ik zou niet weten waar je het over hebt:p maar ik heb zonet even wat zitten prutsen, en ik denk dat ik het probleem al heb op de verpakking staat dat ik een 300 watt voeding nodig heb, en in mijn computer zit maar een 250 watt voeding, maar de computer loopt wel gewoon. geeft een te lage watt voeding dan alleen maar problemen onder spellen?

Dat kan, staat er 300 wat dan moet je dus ook echt 300 wat hebben. even een andere voeding laten inbouwen door een handige kennis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan