Sinds kort heb ik een Geforce 6600 GT 128 mb agp kaart aangeschaft. nou heb ik die kaart geinstaleerd, en het probleem is dat als ik een spel speel na ongeveer tussen de 2 en 20 min of het beeldscherm zichzelf uitschakeld en dan niet meer aan wil voordat ik de computer reset, of dat het beeld bevriest en dat er een raar piepgeluid uit de boxen komt. en als ik aan de vertical sync functie ga zitten dan krijg ik last van een soortemet artifact (een grote zwarte bewegense streep over het midden van het scherm) Ik heb al mijn drivers al geupdate. En ik heb naar de temperatuur van de kaart gekeken, en die kwam niet hoger dan 47 graden. Dus daar kan het volgens mij ook niet aan liggen. ik hoop dat iemand van jullie hier een oplossing voor weet.
mn systeem is: intel pentium 3.0 processor, 512 DDR geheugen, Intel 875 P chipset, Dell 1800 18 inch flatpanel en een 250 Watt voeding (en ik speelde world of warcraft beta)
b.v.d.
mn systeem is: intel pentium 3.0 processor, 512 DDR geheugen, Intel 875 P chipset, Dell 1800 18 inch flatpanel en een 250 Watt voeding (en ik speelde world of warcraft beta)
b.v.d.