GTA 3, detail problemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nick1993

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 apr 2009
Hallo
IK heb dit spel terug eens geinstallerd en ik heb gemerkt dat er een aantal dingen verandert zijn in het spel. Iemand een idee hoe dit komt?

Het gaat vooral by het beroven van mensen.
Vroeger lag er geld op te grond wanneer je iemand beroofde.
Ook de details zijn veranderd, klinkt mss gruwelijk maaar ik was er zeker van dat er bloed aanwezig was als je iemand raakte in een vuurgevecht. Ook dit is verdwenen.

Voor de rest werkt het spel goed, maar ik heb nog zo'n kleine voorbeelden en ik zou het graag terug hebben zoals vroeger, want soms werkt dit tegen in missies.

2) Hoe schiet je vanuit een auto, ik heb echt alles geprobeerd, ik ben bij opties vaan kijken heb dat zo ingesteld dat je door bv de muisklik schiet in de auto. Maar dat werkt niet. Ik weet dat je ook alleen met een bepaald wapen in de auto kan schieten maar zelfs als ik alle wapens heb lukt het niet. IN een missie moet je helaaas vanuit een auto schieten en dit werkt nu niet. Iemand een idee.

Nick

gta detail rpob + schieten uit auto

jamaar, idd met een uzi en die neemt hij ook automatisch vast als hij in de auto gaat zitten. Maar toch zelfs al duw ik op mijn linker mouse knop er gebeurt niets en nog thans het staat zo ingesteld bij de controls

danku voor die patch ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan