GTA 3 doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

burito

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2006
Berichten
47
:confused: laats had ik gta 3 op mn pc geinstleerd maar nu doet ie het niet om dat er iets met 16 mb bit. :confused:
 
Dit komt door dat je een 3d-kaart met minstens 16 mb geheugen moeten hebben. Je krijgt enkel die melding wanneer je kaart niet over zoveel geheugen beschikt. Wil je eens zeggen welke 3d-kaart of onboardvideokaart je hebt typ bij uitvoeren dxdiag druk op enter ga naar het tabblad beeldscherm en vertel mij wat er staat onder naam bij apparaat en ook onder totaal geheugen. Het enigste om dit echt op te lossen is een aparte 3d-kaart kopen indien het om een onboard kaart gaat of een nieuwe kaart kopen.
 
Met schreeuwen los je het echt niet op.:(

Als je nu eens de moeite zou nemen om meer informatie te geven, misschien kan iemand je dan helpen.

Alleen een kreet over 16 mb bit, zal niemand wat zeggen, dus meer info, althans als je het probleem wil tackelen.
 
weet je zeker dat ze 'tzelfde zijn??? en het kan ook zijn dat er ondertussen op die computer teveel mb ervan gebruikt word...
 
Je hebt niet uitgevoerd wat ik zei in mijn vorige post. Normaal geeft het spel deze melding niet als je 3d-kaart over zoveel geheugen beschikt. Post eens de info onder dxdiag. Je mag blij zijn dat ik je nog wil helpen. Gaat het nu over de resolutie bit of over mb want dit maakt een wereld van verschil? Indien mb duid het op de hoeveelheid geheugen van je 3d-kaart anders op je beelschermresolutie? Ga dan naar start,configuratiescherm,vormgeving en thema's,de beelschermresolutie wijzigen, zet het daar op 32 bit.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan