Gta 4

Status
Niet open voor verdere reacties.

phb1990

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2008
Berichten
23
hallo,
ik heb GTA 4 en ik heb is gecheckt op rstest.com en het zegt:
2 processors running - Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E4400 @ 2.00GHz dat is een fail mijn mijn CPU speed is 2.00 GHz en het moet 2.4 zijn
Mijn RAM is 2.0 GHz en deze moet 2.5 zijn
Als ik het speel kan ik dit 'normaal' spelen. behalve hij haakt soms vast en loopt terug. zou mijn pc te traag zijn ?? ik weet het niet.
Maar kan ik iets downloaden of doen wat mijn pc sneller maakt (zonder iets te kopen)?
Als ik ook dit spel op mijn laptop laat spelen werkt hij beter maar traag :/

laat aub iets weten :rolleyes:

Dank bij voorbaat :thumb:
prettige feestdagen !!
==PHB1990==
 
hoi en welkom op Helpmij nog

neen, wat jij tekort komt is een stukje hardware.
en dat kun je niet downloaden.

wil je dus goed kunnen spelen zal je je systeem moeten aanpassen
 
Laatst bewerkt:
ik weet niet of je al hebt gepatched naar de nieuwste versie? maar dat schijnt ook een klein verschil te maken. verder moet je tijdens het spelen zo weinig mogelijk programmas laten lopen.

ook kun je even kijken of je de nieuwste drivers hebt geïnstalleerd.

en verder gewoon je pc goed opruimen.
 
ik weet niet of je al hebt gepatched naar de nieuwste versie? maar dat schijnt ook een klein verschil te maken. verder moet je tijdens het spelen zo weinig mogelijk programmas laten lopen.

ook kun je even kijken of je de nieuwste drivers hebt geïnstalleerd.

en verder gewoon je pc goed opruimen.

Dus hoe minder bestanden er opde pc staan hoe beter ? En hoe kan je zien of je de nieuwste drivers hebt (zijn die drivers voor de geheugen kaart ofzo? )? en waar kan je ze downloaden?

mvg
==PHB1990==
 
hoi

drivers zijn voor je videokaart.

maar je systeem zit al onder de minimum eisen.
je had de test gedaan op can you run it.en je krijgy al een fail!!

en gta4 is een hele zware game dus verwacht gewoon niet dat ie goed zal spelen
 
hoi

drivers zijn voor je videokaart.

maar je systeem zit al onder de minimum eisen.
je had de test gedaan op can you run it.en je krijgy al een fail!!

en gta4 is een hele zware game dus verwacht gewoon niet dat ie goed zal spelen

ok :p
toch bedankt , mijn kennis is bijgeschaafd !! :D

mvg
==PHB1990==
 
om te patchen (van thegtaplace.com)

Start up GTA IV and connect to LIVE to initiate the download. The patch is 32.6MB and will take a few minutes to install. It should fix the following issues:

A fix to the crash after legal screen that some German customers were reporting.
Numerous improvements to the video editor: Smarter naming of videos, improved rendering quality, better fx during replays.
Fix to bowling while using certain sensitive mice.
Fix for ATI 1900 shadows.
Overall savings to memory.
Graphic improvements to particle systems and mirrors.
Multiplayer character settings are preserved.
Support for DirectInput controllers.


nou, nee, niet hoe minder bestanden op je pc staan hoe beter. gewoon, defragmentatie, schijfopruimen. alles een beetje netjes en schoon en overbodige bestanden van je pc af.

en over drivers: het ligt eraan van welk merk je kaart is, als je dat weet ga je gewoon even naar de site van dat merk, zoek je jouw type kaart op en download je de nieuwste drivers.
 
okidoki:thumb:

nogmaals.wil je deze game goed kunnen spelen zul je een hardware aanpassing moeten doen


@ tom derks:waarom een patch als zijn systeem niet voldoet??
 
Laatst bewerkt:
en anders nog een paar maanden wachten, t is bekend dat ook met die nieuwste 2 patches de game nog steeds niet lekker draaid op gewone pc's die wel voldoen aan de minimum eisen.
ze hebben gta4 te snel gereleased, maarja, what's new under the sun, right.

denk zelf dat wanneer we 2 a 3 patches verder zijn we pas echt goed gta4 kunnen spelen. heb zelf een geforce 8800 GTX met dual core 2,4 ghz, 2 MB DDR, en nog kan ik maar op de middelste settings spelen wil ik fps halen van rond de 20!! (bedoel maar,).
dus, hopenlijk hebben ze t in een paar maanden zo op orde als dat ze eigenlijk gelijk al na release hadden moeten hebben.
t is dus een hardware probleem dat je hebt, maar ook dat Rockstars zn verwachtingen / beloftes (nog) niet waar kan maken.

leon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan