GTA IV doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Larsmanson

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2006
Berichten
147
Hoi,

Ik heb een probleempje met GTA IV. Telkens als ik de schermresolutie van het spel verhoog naar 1024 x 768 of hoger, doet het spel tijdens de gameplay heel raar. Als ik ergens buiten sta maakt het spel de objecten en graphics erg laat aan. De weg die nog 1 groot grijs vlak is die pas na een paar seconden op een weg lijkt, gebouwen waar ik tegen aanbots omdat er nog niks te zien was. dat soort dingen. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen, want om nou in 800 x 600 te spelen ziet er niet uit.

Mijn computer specificaties zijn:

Intel Core Quad Q6600 2.4ghz
256 mb 8600 G-force videokaart
4GB memory
Windows XP, Service pack 3
 
Ik zou maar gewoon op de patch blijven wachten, die zal er wel snel aankomen. Vanaf de 8600-8800 series zijn er problemen of iets dergelijks. Dus niet proberen, maar gewoon wachten want niets lukt :confused:
 
Thanx, ik had ook al zoiets dergelijks gelezen dat ik op de patch moest wachten.
 
Ik heb hetzelfde probleem, maar dan niet zo erg.. Hij stottert af en toe terwijl ik dik in de 40 fps zit. En wanneer ik heel snel omdraai moet de omgeving achter me nog worden geladen.

Heeft Rockstar dit spel te voreg gelanceerd ofzo? Als er nog zoveel bugs inzitten?

Spec's
Quad core Q6600 @ 2.4 Ghz
4Gb DDR-2 Ram
Ati Radeon HD4870
Asus P5Q deluxe
Vusta Ultimate, Service Pack 1
 
Laatst bewerkt:
Hey,

Ik heb ook problemen met dit spel :mad: bij mij crasht die alleen 20x per dag.

Specs:
Q6600
2GB ram
8800GT
 
Ik heb hetzelfde probleem, maar dan niet zo erg.. Hij stottert af en toe terwijl ik dik in de 40 fps zit. En wanneer ik heel snel omdraai moet de omgeving achter me nog worden geladen.

Heeft Rockstar dit spel te voreg gelanceerd ofzo? Als er nog zoveel bugs inzitten?

Spec's
Quad core Q6600 @ 2.4 Ghz
4Gb DDR-2 Ram
Ati Radeon HD4870
Asus P5Q deluxe
Vusta Ultimate, Service Pack 1

Ik heb ongeveer dezelfde pc als jij hebt, maar ik ondervind die problemen niet. Ik heb wel windows XP in plaats van vista, misschien zit het hem daar in.
 
Hey,

Ik heb ook problemen met dit spel :mad: bij mij crasht die alleen 20x per dag.

Specs:
Q6600
2GB ram
8800GT

Dat is vreemd, ik denk niet dat die patch 20x crashen per dag op zal lossen. Waarschijnlijk zit er een probleem in je computer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan