GTA IV download hoe kan ik dit spelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrol man

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2009
Berichten
424
Hallo allemaal,

Heeft iemand enig idee hoe ik het spel GTA IV moet kunnen spelen.
Ik heb het spel al gëinstalleerd en ik heb het met Daemon Tools al gemount.
En ik heb de crack al gekopiëerd naar program files en dan GTA IV DVD 1 enzo.
Ik heb ook al GFW (Games For Windows Live gedownload zoals in de installatie gegevens stond.
maar nou vraagt hij om als ik autorun.exe wil aanklikken rockstar games social club ik heb het al geprobeerd zonder internet en het dan te spelen want het is iets waar je je bij moet aanmelden geloof ik.
maar hij blijft erom vragen en ik denk dat dat in de weg zit maar ik weet niet hoe ik dit moet omzeilen.
Dit zijn de installatie gegevens van degene waarvan ik het gedowload heb als torrent:
Info by Besnia

1.Install the game
2.Install GfW
3.Copy crack from crack dir and scip RockStar Club
4.Play the game ;)
 
oh ik help ook een ander die met hetzelfde probleem zit en daar is ook niks van gezegd dus mogensmij mag het wel.
 
Mag gerust geholpen worden, zolang er maar geen links geplaatst worden waar je de crack of de game kunt downloaden. Staat ook duidelijk in de voorwaarden van Helpmij.nl vermeld.
 
and skip RockStar Club

Klein spelfoutje, maar de bedoeling is dat je Rockstar club over slaat. Dus gewoon wegklikken en als het goed is start het spel door met de melding dat je offline gaat spelen. Zelfs al ben je verbonden met internet.
 
dat probeer ik maar ik weet niet hoe ik weet niet hoe ik die rockstart club moet omzeilen
 
Dan start het spel niet op als ik het wegklik ik zal wel even een printscreen laten zien.
 

Bijlagen

  • GTA_IV.jpg
    GTA_IV.jpg
    34,3 KB · Weergaven: 117
Zeer klein plaatje, kan ik niet echt lezen.

Maar als ik het spel zelf opstart krijg ik een totaal ander scherm. Of heb je je nog niet geregistreed bij rockstar? Dat moet namelijk wel!
 
OH ik dacht dat ze er dan achter kwamen dat je een downloadversie had waar moet je je dan aanmelden of registreren moet dat met die rockstar social club ofziets en inderdaat valt het niet te lezen omdat er ook niks staat in die balkjes

Hier heb je nog een keer die printscreen alleen nou wat betere qualiteit:D
 

Bijlagen

  • GTA IV JPG.jpg
    GTA IV JPG.jpg
    91,8 KB · Weergaven: 88
Laatst bewerkt door een moderator:
Op het moment dat jij je inschrijft krijg je een ander scherm als je het spel start. Dan kan je rockstar overslaan door gewoonweg niet je gegevens in te vullen, maar het schermpje weg te klikken.

Dus schrijf je eens in en probeer het nogmaals.

Stond dat niet in de .nfo?

DIt zijn de stappen uit mijn .nfo:

1. Extract RARs
2. Mount or Burn images
3. Install game, including rockstar social club and xlive
4. Copy crack from DVD1 over original files
5. Start the game, but skip logging into rock star social club
6. When prompted, download and install the xlive update
7. Start the game
7. Press the home button and create a new xlive offline account
8. Play!
 
Laatst bewerkt:
Nee ik heb nooit zo'n uitgebreiden vind ik trouwens nooit ik vond het altijd vervelend om die crack en dat soort dingen te doen het staat er altijd maar heel kortaf.
maar op begeven moment leer je het wel door anderen mensen of bekenden ofzo

en waar kan je je dan inschrijven??
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit heb ik ook al geprobeerd (daar kwam ik achter toen ik dit in moest vullen):Zip/ Postal code dit moet je invullen wat betekend dit?
Is dit je postcode?
In ieder geval je hoeft er toch niet voor te betalen lijkt mij?

dat van die postcode ben ik zelf al doorheen pfhoe...
Maar nou start hij wel de game op maar zegt hij dat ik niet ben ingelogd voor games for windows live en dat heb ik toch wel gëinstalleerd.
Dan krijg ik iets te zien van game for windows live en zegt hij dat ik die link moet aanklikken dan kom ik op de home site van games for windows live maar ik weet niet precies hoe dat zit met dat inloggen hoe moet je dit doen?

Nou hier ben ik geloof ik ook al doorheen:D maar nou zit ik met een nog veel groter probleem kijk maar eens naar mijn foto dit is een foto die in de game is.
en dit is een link naar mijn systeem http://www.helpmij.nl/forum/systemspecs.php?userid=140342 want ligt het aan mijn video card dat hij niet alles 100% ziet zullen we maar zeggen of ligt het aan het geheugen of........... wat dan ook
 

Bijlagen

  • GTA IV de game.jpg
    GTA IV de game.jpg
    63,3 KB · Weergaven: 82
Laatst bewerkt door een moderator:
Welke pc heb je? Merk en type.

De eisen voor het spel:

GTA 4 Minimum System Requirements

Processor: Intel Core 2 Duo 1.8Ghz or equivalent AMD Athlon X2 64 2.4Ghz
Memory/RAM: 1GB for XP and 1.5GB for Vista
Video Card: 256MB NVIDIA 7900 or 256MB ATI X1900
Hard Disk Space: 16GB free
Operating System: Windows XP SP3 or Windows Vista SP1

GTA 4 Recommended System Requirements

Processor: Intel Core 2 Quad 2.4GHz or equivalent AMD Phenom X3 2.1GHz
Memory/RAM: 2.5 GB for XP or Vista
Video Card: 512MB NVIDIA 8600 or 512MB ATI 3870
Hard Disk Space: 18GB free
Operating System: Windows XP SP3 or Windows Vista SP1


Met jou systeem zal je dus het spel niet op hoog kunnen spelen. Schroef de boel eens naar low en kijk of het beter word. Update ook je videokaart drivers.
 
Laatst bewerkt:
Patrol man, ik heb in deze thread een aantal van je posts samengevoegd; in plaats van steeds weer opnieuw te reageren is het beter om je laatste bericht even aan te passen door simpelweg de
edit.gif
-knop te gebruiken :)
 
Ik heb een zelfgebouwde pc.
Maar waarom doet het spel dan zo raar zegmaar.
Want mijn pc moet dit toch wel aankunnen

Weet ik KWARK maar ik moest een plaatje bij mijn bericht hebben vandaar:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Met jou systeem zal je dus het spel niet op hoog kunnen spelen. Schroef de boel eens naar low en kijk of het beter word. Update ook je videokaart drivers.
 
Laatst bewerkt:
Heb ik al geprobeert op low alles maar lukt niet hij blijft precies hetzelfde en hoe doe je je videocard updaten want ik krijg geen automatische updates hiervan.
Oftewel hoe moet dit:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan