GTA IV download hoe kan ik dit spelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naar de site van de bakker van jou videokaart surven en de laatste driver voor jou kaart en os downen en installeren.

Wel eerst oude driver verwijderen.
 
Die foto's die je liet zien, dat is heel raar ja. Ook gehad. de rechter keuzeknop kiezen.
Als het goed is gaat dan alles heel simpel.

succes:thumb:
 
Hoe bedoel je de rechterkeuzenknop kiezen?
En hoe weet je welke product serie je hebt van je videocard ik heb een NVIDIA GeForce 8600 GT
 
Laatst bewerkt:
sorry, ik lees het net weer even.
Voor je videokaart, sommige Nvidia videokaarten hebben problemen met GTAIV.
Als het goed is zijn daar speciale drivers voor gemaakt.
Moet je even zoeken.
En anders gewoon alles updaten.
Want met een 8600GT moet je het gewoon op zijn laag kunnen spelen lijkt mij.
succes:thumb:
 
Ja maar hoe weet je dan welke serie je hebt van je videokaart want daar vraagt hij om laat het wel even zien
En die daar onder de product series staat daar zou ik ook niet wat je in moest vullen
 

Bijlagen

  • Untitled 1.jpg
    Untitled 1.jpg
    97 KB · Weergaven: 49
option 2? automatically look for graphic drivers, en weet niet of je ook nvidia mobo hebt?
 
Ik denk dat ik hem nou aan de gang heb ik heb geklikt op die 2de optie grapich drivers dus hij is nou bezig maar wat had jij nou voor tip rechterkeuzenknop had je het over?
Wat bedoel je hiermee
 
nee nee, vergeet dat. Dat was met die afbeeldingen, en hoe je het spel inkwam.
Maar dit was je inmiddels al gelukt dus:D.
Ik had hem trouwens ook gecracked, heb hem nu gewoon gekocht in de intertoys. 45,-.
Echt het geld waard, en kan je ook nog is online :).
succes!:thumb:
 
Ben ik ook van plan te gaan doen ik ga kijken of hij het doet laat het snel genoeg weten als hij het doet zal ik zeker tot 19:00 niet meer berichten sturen:D
 
Yes!:D
Het is gelukt met GTA IV gellukkig maar nog een vraagje die Rockstar Games Social Club vraagt om een update kan ik dat doen en hoe het nou zit met die rockstar social club moet je offline staan mag je online staan ik weet niet wat je allemaal mag met die rockstar social club kan iemand mij dat uitleggen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan