gta IV dual screen

Status
Niet open voor verdere reacties.

The_Robin

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Hoi,
Ik heb gta IV, en twee monitoren, nu wil ik gta IV spreiden over twee monitoren, hoe moet ik dat doen, of moet er een patch voor uitkomen.
Alvast bedankt.

robin

Daarvoor moet je een hele vette pc hebben, maar het kan wel, volgens mij wordt het nu al ondersteund

Ik draai hem op 15 FPS
Ik heb het alleen nog maar getest in Dual Screen setup alleen het blijkt dus dat het geheugen van de videokaart 98% werd gebruikt, geheugen 69% en CPU 97%. Had ook flink FPS drops tijdens de benchmark. Nog niet getest zonder het 2e scherm, maar zolang ik geen TV kan kijken via het ene scherm en gamen op het andere vindt ik er niks aan. Ik kan niet gamen zonder muziek en in mijn geval SLAM TV, TMF of MTV.
Ik hou het bij de console met dit spel.

Van een andere forum afgehaald

Laatst bewerkt:
Maar hoe moet ik dat instellen? dat vind ik niet :(
Videokaart heb ik 1gb processor amd 6400 @3.2ghz en 4gb geheugen

robin

Ik doe maar een gok, een resolutie nemen die twee schermen in beslag neemt?

Nu omdat ik op mijn voeding aan het wachten ben heb ik de hd3850 erin.
maar alsik bij resolutie kijk kan die niet zo hoog, ik denk dat ik iets fout doe.
Ik doe dit in xp zelf, of moet ik er speciale software voor gebruiken?

Zodra ik boven op de pc weer internet heb download ik eens de nieuwste drivers, de resolutie kan ik alleen per monitor instellen

Ik heb ook GTA IV, ik heb een pc met voldoende eisen maar de gamplay is veel te sloom, ik heb een patch op internet gezocht maar het helpt niks; pc eigenschapen zijn:

2 GB Ram
500 GB Hardeschijf
Win XP Home
Intel Core 2 Duo ( 2x 2.00 GHz )
ATI Radeon X1550 Series Video Kaart ( 512 MB )

Beter maak je even je eigen topic aan. Is niet echt netjes om een in iemands anders topic in te breken. En ik denk niet dat jouw pc gta iv trekt btw.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan