GTA IV Sloom

Status
Niet open voor verdere reacties.

JimmyJack23

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2011
Berichten
137
ik heb net GTA IV gekocht, maar toen ik hem had geïnstalleerd was hij heel sloom. ik weet dat het ligt aan de computer (voor mij laptop). Maar kan je ook hem sneller laten gaan of moet je daar een andere computer voor hebben. ik heb een Asus K72D (meer weet ik niet)
 
Had het zelfde probleem , nieuwste updates gedownload van gta iv en hij deed het weer!
 
Laatst bewerkt:
http://sbs-silver.ru/en/product/noutbuk-asus-k72dk72dr_u2/ << wat specificaties van je laptop ( .ru is russisch, maar de site is keurig engels ;) )

AMD Turion II
4GB ram
ATI Radeon HD5470, 1024Mb

4GB ram en je grafische kaart zijn zeker niet slecht, daar zal het niet aan liggen, maar ik betwijfel of die AMD Turion II erg goed is (Ik weet niet zoveel van AMD's serienamen :p), maar een goede processor heb je vaak niet nodig voor games.

Kijk anders even naar je visuele instellingen van het spel. Alles op high en een sneller spel hebben gaan niet samen (a)
 
nou de 5470 is nou niet een game kaartje.... Niet naar het geheugen kijken....
Tis gewoon en keuken huis en tuin kaart.

Laptopjes zijn in het algemeen niet geschikt voor gaming.
En aangezien GTA4 aardig zwaar is.
 
dit zijn de gegevens van de laptop (ik weet niet wat nodig is dus ik typ alles wel in):
- AMD Phenom II 3 Cores N830 2.1G
- ATI Mobinny Radeon HD 5470: vram 1GB
- HDD 6406 B
- Memory 4 GB
- Win 7 Premium
Ik hoop dat iemand daar iets mee kan.
 
alles op medium of laag zetten werkt niet echt, maar er staat op internet ook iets over 'Can you run it' voor spellen (ook GTA IV), wat is dat precies? Weet iemand dat?
 
dan kijkt dat je pc na.
daar na laat hij weeten of het kan maar het is niet om het spel aan het praat te kijken.
 
ok maar ik ben er ook achter gekomen dat als in het spel op 'p' drukt dan word de kwaliteit in minder dus nou is ie wel snel genoeg om hem goed te kunnen spelen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan