Gta iv traag op accu.

Status
Niet open voor verdere reacties.

mas90009

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2010
Ik heb een Asus n75s (twee weken geleden gekocht).
En als ik gta iv op netstroom speel en alles op high zet haalt hij zo 40 beelden per seconde. Bij accu is dat 20 beelden per seconden.
Specs:
Intel core i7 (2.3 GHZ x4 met 8 threads)
8 Gb ram
750 GB hdd
Nvidia geforce GT 550m with 2 GB.
Windows 7 Ultimate 64 bit.

heb je power4gear op je laptop staan?
daar kun je instellen wat de proccesor ed min. en max. kan halen. en na hoeveel tijd het beeldscherm uit gaat enzo. dit kan voor plugged in en on battery instellen.
als je de instellingen van "on battery" net zo zet als "plugged in" moet ie het volgens mij goed doen op accu.

Helpt wel iets maar nog niet echt veel :). Alles op hoog gezet bij power4gear. Als het rustig is bij gta 4 weinig auto's etc. Is hij heel snel maar zodra er een paar auto's komen wordt hij heel sloom. Maar ik wacht nog wel op andere reactie's. Bedankt voor de moeite het heeft me wel 5 fps geholpen ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ga naar :
configuratiescherm>systeem en beveiliging>energiebeheer>instellingen voor beheerschema bewerken>geavanceerde instellingen.

Stel daar alles in zoals je het hebben wil, maar ik denk dat je nooit hetzelfde gaat halen op accu als op plugged in.

En wil je dat ook echt , want persoonlijk denk ik dat je dan niet echt lang kunt gamen.:shocked:

Haha. Heb ik al eens gedaan. Dan is hij binnen 40 minuten leeg :P. Terwijl die normaal 3 a 4 uur haalt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan