GTA SA loopt vast tijdens het spelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

antonwas

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2006
Beste lezers,

Pas heb ik GTA SA op mijn computer geïnstalleerd. Hij draaide als een zonnetje, totdat ik de eerste missie van Zero heb gespeeld (die vliegtuigjes neerknallen met die minigun) Als je die missie gehaald hebt, dan krijg je die minigun volgens mij. Maar bij mij staat er alleen een getal bij het wapen en het plaatje ontbreekt. Wanneer ik dan met de rechtermuisknop druk komt er een vizier (zelfde als bij de bezooka) en valt het spel uit. Hij zegt gta_sa.exe wekt niet meer. Ik draai hem op Vista.

Mischien dat iemand wat weet?

Groetjes,

Anton

Processor: Intel Core 2 Quad 2,33 ghz.
Moederbord: MSI motherboard
Videokaart: NVIDIA GeForce 9400 GT

Is wel genoeg toch?

heb je het probleem nog maar 1 keer voorgehad? Al een geprobeerd het spel in compatibiliteitsmodus uit te voeren? Als administrator uitgevoerd?

Als administrator zou ik nog kunnen proberen, compatibaliteitsmodus heb ik al geprobeerd, maar dat hielp niet. Maar ik ben er achter gekomen dat de Bezooka het niet meer doet als de missie klaar is, dus ik kan ook gewoon zonder bezooka aan die missie beginnen.

gebruik je mods?

waarschijnlijk is er mee geknoeit.

gta herinstalleren kan een oplossing zijn. als je het probleem dan nog hebt is je install niet goed.

natuurlijk kun je ook gewoon een mod over de (edit) "bazooka" zetten dan is het probleem mss ook weg. je weet maar nooit.

Laatst bewerkt:
Nee, ik heb geen mods gebruikt, maar het is maar een foutje. Ik ben gewoon aan de missie begonnen zonder bezooka. Daarna gaat het spel gewoon tot nu toe zonder problemen verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan