Gta Sa-mp

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin sk8erboy

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2004
hey mensen,

Ik heb problemen met san andreas multi player.
Hij laad de map namelijk niet goed. Ik zie auto's staan, zie op een vage manier de wegen, maar andere dingen zoals bomen, muren, huizen etc. zie ik niet. En op sommige gedeelte zie ik niet eens een weg.

Ik maak gebruik van de windowed gta mod, en enkele car mode, maar die zouden niks uit moeten maken want ik heb wel gewoon kunnen spelen zonder problemen.
Maar o.a. omdat ik het lang niet meer gespeelt heb weet ik niet meer sinds waneer ik het heb, het zou maarzo kunnen zijn dat ik het heb sinds versie B.

Als ik speel, speel ik op crazybobs cops & robbers server.

mzzlss

kevin

ik heb zelf ook samp maar nooit problemen. Zoek eerst ffe waar het probleem ligt.
Vraag jezelf eens af of:
Speelt hij gewoon gta wel goed?
Werkt het zonder de mods erin?
Moet je opnieuw installeren?

suc6

gta sa doet het gewoon, ook met de mods. En toch heb ik een vermoede dat het niet aan de mods ligt.

Als ik het me ook goed herriner, begon het met dit:
het laden van de wereld ging niet super goed, zodra hij bijna alles geladen had viel alles weer weg en begon hij weer opnieuw te laden. En dat ging zo maar door.

meer weet ik ook even niet,

mzzlss

kevin

K zou dan tog maar opnieuw installeren, k weet het ook niet (helaas)
suc6

nou, ik weet al weer wat meer.

ik ben het weer gaan spelen en ben hier achtergekomen:

De server waar ik op zit is een cops & robbers server, die elke "game week", over schakelt naar een andere map, los santos, san fiero of las venturas. En de map las venturas is de map die niet laad bij mij, san fiero doet het wel gewoon.

mzzlss

kevin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan