GTA SA tips!

Status
Niet open voor verdere reacties.

winnie de pooh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 okt 2004
Berichten
1.417
Als je is een beetje aan het zoeken bent op internet kom je wel eens wat tegen.

- Weet je ook neit waar alle kappers, kledingszaken etc. zijn klik dan even hier

- Wil je nog wat cheats. Deze zijn voor de PC je hebt ze ook voor de playstation

Jullie zullen ook wel nog leuke sites hebben met cheats ... maar goed.
 
nou bedankt:)
Ff kijken ofik er iets aan heb.
 
Haha tja gezien jou topic vind JIJ het niet leuk misschien.

Maar gelijk heb je ... je moet er maar van houden etc. :p
 
Moet je die gesprekken volgen op de radio! Je lagt je rot :D. Van die vrouwtjes die actie voeren voor hun campagne "Shoot the Smoker".
 
Geplaatst door KaY.NL
Moet je die gesprekken volgen op de radio! Je lagt je rot :D. Van die vrouwtjes die actie voeren voor hun campagne "Shoot the Smoker".

Welke zender?

Jah; nou.. Ik vind het een vaag spel.

Wanneer je coppermissies wilt spelen moet je dus die verdachte killen. Ik zet een heftige achtervoling in, spring uit mn kar en begin op die vent te schieten. WHIEEEEEEEE, zitten de coppers achter mij aan! :confused: :confused:
 
Lijkt me toch wel een ernstige fout in het spel hoor XP_PC.

Je trouwens ook een vriendin nemen!:D das vet lagge!
 
Geplaatst door winnie de pooh
Je trouwens ook een vriendin nemen!:D das vet lagge!
Ja dat is leuk. Net tamme lammetjes, die vrouwtjes. Waren die er in het echt ook maar: even naar de Pizzaria en ze zijn al tevreden :p.
 
Geplaatst door XP_PC
en begin op die vent te schieten. WHIEEEEEEEE, zitten de coppers achter mij aan! :confused: :confused:
Dat is meer dan logisch, je zit níet bij de politie, je rijdt alleen in een politieauto.. als de politie dus iemand ziet schieten gaan ze er op af, ongeacht jij in een politieauto rijdt of niet..

Zeker weten dat je ooit wel eens eerder GTA hebt gespeeld? :eek: :confused:
 
Geplaatst door KaY.NL
Ja dat is leuk. Net tamme lammetjes, die vrouwtjes. Waren die er in het echt ook maar: even naar de Pizzaria en ze zijn al tevreden :p.

HMm, hoe doe je dat :p.

En kun je ook wat met die ****tjes doen die op straat lopen?

Geplaatst door aaajeetee

Dat is meer dan logisch, je zit níet bij de politie, je rijdt alleen in een politieauto.. als de politie dus iemand ziet schieten gaan ze er op af, ongeacht jij in een politieauto rijdt of niet..

Zeker weten dat je ooit wel eens eerder GTA hebt gespeeld? :eek: :confused:

Owja.. Hmm :)
Jawel hoor :D. Alleen niet zo vaak.
 
Ik geloof dat ik gta sa ook maar eens ga proberen.... klinkt errug leuk!
 
Geplaatst door KaY.NL
Gezellig:D. Nee.. volgens mij kun je daar niets mee... wel grappig ze lopen zo te zwaaien met die di*do's.
Je weet niet wat je mist:p
Pak een auto. Even naar zo'n mensje toerijden en dan even toeteren. Ze zegt nu "Want a good time, honey?" Dan even een poitieve reactie geven (Ik weet niet welke knop dit is. Ik heb het namelijk op de PS2) en even naar een afgelegen stukje rijden. Dan de auto stilzetten en even wachten.

Zie het resultaat:)


En dat daten met een vriendin wordt het bij mij nooit:confused: Ze zijn nooit thuis:confused:
 
Geplaatst door rve123

Je weet niet wat je mist:p
Pak een auto. Even naar zo'n mensje toerijden en dan even toeteren. Ze zegt nu "Want a good time, honey?" Dan even een poitieve reactie geven (Ik weet niet welke knop dit is. Ik heb het namelijk op de PS2) en even naar een afgelegen stukje rijden. Dan de auto stilzetten en even wachten.

Zie het resultaat:)


Positieve reactie: Y-knop

En dat daten met een vriendin wordt het bij mij nooit:confused: Ze zijn nooit thuis:confused:
Probeer het 's avonds eens ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan