GTA SA tips!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door rve123

Je weet niet wat je mist:p
Pak een auto. Even naar zo'n mensje toerijden en dan even toeteren. Ze zegt nu "Want a good time, honey?" Dan even een poitieve reactie geven (Ik weet niet welke knop dit is. Ik heb het namelijk op de PS2) en even naar een afgelegen stukje rijden. Dan de auto stilzetten en even wachten.

Zie het resultaat:)

Oeeee :p.

Kun je misschien bij je keybindings kijken? Of heeft een PS dat niet :p.
Wellicht de actietoets?
 
Geplaatst door Wijnands
Probeer het 's avonds eens ;)
Ik weet niet of dat nog kan, omdat ik de meeste heb gedood:p, als ze er wel een keer waren:eek:

Op de PS2 is dat het meest rechtse knopje van de vier "pijltjestoetsen". De linker is negatief.

In het spel krijg je dit geloof ik één keer te zien. Het staat trouwens wel in het boekje.

PS2-Controller.bmp


Nu ga ik eerst een ijsje halen:)
 
Oh oke ja geen zin om dat hele boekje door te bladere.

Maar beddankt alvast :thumb:

Ik wil ook een ijsje!!!:p
 
Geplaatst door winnie de pooh
Oh oke ja geen zin om dat hele boekje door te bladere.
Dat is ook zo veel werk:p
Ik heb er ook nooit zin in, maar ik had het onthouden en net nog even getest. Ik wist niet meer of het bij deze GTA was.
Geplaatst door winnie de pooh
Ik wil ook een ijsje!!!:p
Het is een milkshake geworden. De grootste, maar eigenlijk veel te klein:(
 
Geplaatst door winnie de pooh
Je trouwens ook een vriendin nemen!:D das vet lagge!
Ach, nee man, is geen ruk aan :rolleyes:

Ze's lelijk, je ziet niets van de actie (niet zonder mod althans) en als je relatie op 't maximum zit gebeurd er niets. Kep dan ook gewoon een kogel door d'r kop gejaagd.


Tipje van mij trouwens bij vliegtuigen besturen: gebruik de muis, veel meer controle dan met 't toetsenbord. Ook al blijft 't wel lastig.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door JPeetje
Ach, nee man, is geen ruk aan :rolleyes:

Ze's lelijk, je ziet niets van de actie (niet zonder mod althans) .
:8-0:


Geplaatst door JPeetje

Tipje van mij trouwens bij vliegtuigen besturen: gebruik de muis, veel meer controle dan met 't toetsenbord. Ook al blijft 't wel lastig.

Eens!

Maar die Apache is *piep*.
 
Geplaatst door JPeetje
Kep dan ook gewoon een kogel door d'r kop gejaagd.
Dat komt me bekent voor:p

Alleen de reden bij mij is dat ze er bijna nooit waren.
 
Geplaatst door rve123

Je weet niet wat je mist:p
Pak een auto. Even naar zo'n mensje toerijden en dan even toeteren. Ze zegt nu "Want a good time, honey?" Dan even een poitieve reactie geven (Ik weet niet welke knop dit is. Ik heb het namelijk op de PS2) en even naar een afgelegen stukje rijden. Dan de auto stilzetten en even wachten.

Zie het resultaat:)


En dat daten met een vriendin wordt het bij mij nooit:confused: Ze zijn nooit thuis:confused:
Haha.. LOL! Ik wist nie dat kon.
 
Wanneer krijg je eigenlijk een vriendin? Kheb dr nog geen (In SA :p).
 
Die auto's zijn echt vet! vooral die lowriders (of zoiets :eek:)

Mijn auto kan springen en vliegen.!

met cheats :eek:
 
Geplaatst door BrEeZeR
Wanneer krijg je eigenlijk een vriendin? Kheb dr nog geen (In SA :p).
Wanneer je zo'n missie voor die coppers moet doen, daarbij moet je een huis met monotovcocktails in de fik steken. Vervolgens kom je er _opeens_ achter dat d'r nog een dame in dat huis is en ga je d'r redden en \o/, je hebt een walgelijke, lelijke en zeurende vriendin.
 
Geplaatst door JPeetje
Vervolgens kom je er _opeens_ achter dat d'r nog een dame in dat huis is en ga je d'r redden en \o/, je hebt een walgelijke, lelijke en zeurende vriendin.
Whaha.. dan heb je die zus van Cesar zeker nog niet gezien. Die wordt daarna je vriending. En die ZEURT pas echt.! :p
Ze komt zelfs op een gegeven moment met een "SM-Rack" aanzetten. Dit zie je niet. Je hoort alleen de zweepjes slaan.
 
Nog even iets anders:
Ik vind het wel een groot nadeel dat de auto's, vooral met racers, zo verschrikkelijk snel over de kop vliegen. Zeker als je op een gegeven moment in de heuvels moet racen.
 
Geplaatst door KaY.NL
Nog even iets anders:
Ik vind het wel een groot nadeel dat de auto's, vooral met racers, zo verschrikkelijk snel over de kop vliegen. Zeker als je op een gegeven moment in de heuvels moet racen.
Hoe rij jij dan:conf:
Als je normaal rijdt valt dat echt wel mee.

En dat in de heuvels crossen is juist gaaf.

Verder in het spel mag je ook nog een keer op de fiets een heuvel af. Dat is mooi, alleen moet je dan wel opletten dat je niet rechtdoor rijdt. De afgrond in:p
 
Geplaatst door rve123
Verder in het spel mag je ook nog een keer op de fiets een heuvel af. Dat is mooi, alleen moet je dan wel opletten dat je niet rechtdoor rijdt. De afgrond in:p
Ik bedoel maar... Ik rijd aldoor de afgrond in...
 
Ik zal wel teveen racespellen spelen (dat is echt het enige wat ik met GTA doe he, auto's hijacken en lekker naar de muziek luisteren :p, of resque missies doen (jaja, ben raar :p. Emergency II is beter voor me :p) maar ik heb nooit last met de besturing :).
 
Geplaatst door XP_PC
maar ik heb nooit last met de besturing :).
Wacht maar af tot je verer in het spel komt. Bijvoorbeeld bij de autorijschool.
- Op de kant (twee wielen) rijden.
- Apringen met een zijwaardse rol (+netjes neerkomen en verder rijden).
- HEEL snel rondjes rijden op een kleine baan met tijd.
- Achteruitrijden (met een taxi) 180 graden draaien en weer verder rijden. Dit zonder pionen te raken en zonder helemaal stil te staan.
- Een stukje door de stad met beperkte tijd en met verkeer.

Het moeilijke sturen komt dus nog wel:p


Hoe is het eigenlijk met je missie XP_PC?
 
Geplaatst door rve123

Wacht maar af tot je verer in het spel komt. Bijvoorbeeld bij de autorijschool.
- Op de kant (twee wielen) rijden.
- Apringen met een zijwaardse rol (+netjes neerkomen en verder rijden).
- HEEL snel rondjes rijden op een kleine baan met tijd.
- Achteruitrijden (met een taxi) 180 graden draaien en weer verder rijden. Dit zonder pionen te raken en zonder helemaal stil te staan.
- Een stukje door de stad met beperkte tijd en met verkeer.

Het moeilijke sturen komt dus nog wel:p


Hoe is het eigenlijk met je missie XP_PC?

Op twee wielen heb ik al gedaan, rondjes ook, stad met verkeer ook, 180* spin ook :p.
Geloof me, mn driving skills zijn goed (MIJNE, niet van die homie :p).

Mn missies? Geen idee, doe ik niet meer aan. Snertding wilde niet werken ;).
 
Geplaatst door XP_PC
Op twee wielen heb ik al gedaan, rondjes ook, stad met verkeer ook, 180* spin ook :p.
Het nadeel waar je normaal geen last van hebt is dat het niet op tijd is en niet tussen paaltjes, maar dat merk je dan wel:p
Geplaatst door XP_PC
Geloof me, mn driving skills zijn goed (MIJNE, niet van die homie :p).
Dat heb ik ook ooit gedacht. Tot ik bij die rijschool kwam;)
Geplaatst door XP_PC
Mn missies? Geen idee, doe ik niet meer aan. Snertding wilde niet werken ;).
Nog wel een keer proberen hoor;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan