GTA San Andreas Probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

danger212

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2009
Berichten
12
Hoii
Nou, ik heb een probleempje, ik heb gta san andreas geinstalleerd, en hij sluit bij het schermpje met de foto's af, ik denk dat het door de MB van mijn Videokaart komt, kan iemand mij hierbij helpen? en ik weet ook niet hoe je je MB Checkt


dus ik hoor het misschien wel, zo snel mogelijk aub:cool::p

Groetjes Daniel
 
Download om te beginnen eens AIDA32 en controleer je gegevens. Controleer ze met de systeemgegevens achterop het doosje van GTA SA.
 
En als je de fotos overslaat door op spatie te drukken, werkt het dan wel?
 
:s

En als je de fotos overslaat door op spatie te drukken, werkt het dan wel?

Hoe bedoel je?? gewoon op spatie drukken? dat kan niet hoor! hij sluit nog steeds af :S
:shocked: hoe check je eigenlijk de MB? want je moet max 128 mb op je vid kaart hebben....

hopelyk hoor ik het zo snel mogelijk
 
Open AIDA32, klik dan op "Computer", en daarna op "Overzicht". Wacht heel even, hij is aan het laden. Nu staat er "Scherm", en daaronder staat je videokaart.
 
Open AIDA32, klik dan op "Computer", en daarna op "Overzicht". Wacht heel even, hij is aan het laden. Nu staat er "Scherm", en daaronder staat je videokaart.


waar kan ik aida32 vinden?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Open AIDA32, klik dan op "Computer", en daarna op "Overzicht". Wacht heel even, hij is aan het laden. Nu staat er "Scherm", en daaronder staat je videokaart.

heb maar 32 mb en ik heb 128 nodig :S:confused:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat valt wel mee, 3-4 jaar oud ofzo.. ik heb gewoon een ietwat minder goeie Laptop,,
:shocked: maar kan ik de mb niet hoger krijgen??

Het gaat dus om een laptop??? Dan is de videokaart heel moeilijk (lees: niet :p) te vervangen. Het kan wel maar dat kost ook flink wat geld, en het plaatsen kun je vrijwel zeker niet zelf.
 
Het gaat dus om een laptop??? Dan is de videokaart heel moeilijk (lees: niet :p) te vervangen. Het kan wel maar dat kost ook flink wat geld, en het plaatsen kun je vrijwel zeker niet zelf.

Okeej:thumb: thx dan,, dan sluit iemand het topic, jammer dat het niet gelukt is maar ik denk dat ik over een jaar of 1 2 een nieuwe pc koop.:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan