Gta san Andreas Voor PC Lukt niet:( Windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joint

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2010
Berichten
7
Heey Jongens me Gta san Andreas Voor De PC Lukt Niet En Ik Heb Windows XP DOor De Mod Sobeit is niet MultiPlayer Ofzo Maar Het lukt niet:( verwijder nog wat de .ini file maar op die tekstblok heb ik alles verwijderd Dus Ik Kan niet meer de geschiedenis In of terugetten
 
gta

Heey Jongens me Gta san Andreas Voor De PC Lukt Niet En Ik Heb Windows XP DOor De Mod Sobeit is niet MultiPlayer Ofzo Maar Het lukt niet:( verwijder nog wat de .ini file maar op die tekstblok heb ik alles verwijderd Dus Ik Kan niet meer de geschiedenis In of terugetten


kun je het voor mij iets wat duidelijker uitleggen?
ik speel zelf ook gta sa.
en ook samp (gta sa multiplayer...)
en de foutmelding over typen...
 
Laatst bewerkt:
kun je het voor mij iets wat duidelijker uitleggen?
ik speel zelf ook gta sa.
en ook samp (gta sa multiplayer...)
en de foutmelding over typen...

maar Daniel kijk Ik heb niet Gta sa mp ofzo maar ik had ook MOD sobeit gedownload Voor Single Player Ik Dacht Kun ik me toch teleporteren en kan ik mods en wapens pakken enz dus ik had gedownload en ik heb alles ik het kladblok van Mod sobeit verwijderd Dus nu zie ik de teksten niet meer en ik kan het niet ongedaan maken De Foutmelding:Looks Like you've not edited the .ini file like you were
told to! Before you can m0d_s0beit, you have to set ''i_have_edited_the_ini_file'' to true
 
Laatst bewerkt:
eerst mod gewoon verwijderen.
lukt dat niet:
heel gta overnieuw installeren.
 
ik had ook een keer toen ik een mod installeerde voor gta sa (voor de graphics) en toen werd de game heel lelijk dus toen heb ik eerst die mod verwijderd toen was me game nog steeds even lelijk dus toen probeerde ik Gta opnieuw te installeren maar ook dat hielp niet uiteindelijk heb ik het spel maar verwijderd.
Maar ik heb helaas geen antwoord op je vraag.

Mvg,
Opagek
 
Volgensmij is m0d_s0beit allang gepatch in nieuwere versies van samp
Gta verwijderen, en opnieuw installeren zonder cheats...
 
ik kan je misschien wel helpen,maar ik weet niet zeker of dit is wat je bedoeld
je kan het spel niet meer spelen he???

heb je hem gekockt of gedownload???
want als je hem gedownload hebt moet je hem even opnieuw downloaden.
en als je hem hebt gekocht dan moet je hem even opnieuw installeren.

van bart

pS:veel geluk nog met het spel xD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan