[GTA:VC] Spel laad niet goed!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gwildor

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2006
Berichten
44
Na de intro krijg je een scherm waar alle copyrights in staan, daarna flikkert hij een keer en sluit hij helemaal af tot de achtergrond, het hoofdmenu laad niet. Ik speel GTA Vice City nu al twee jaar en twee jaar zonder grote problemen. Ik heb naar mijn weten geen instellingen verandert of kaarten verwisseld, geen nieuwe drivers geinstaleerd. Ik heb wel laatst Kaspersy Virusscanner 6 geinstaleerd maar volgens mij dee hij het daarvoor ook al niet. Ik heb het spel al zeker drie keer herinstaleerd maar niets werkt.
Weet iemand wat het zou kunnen zijn???:confused:
 
Misschien overnieuw installeren?

mezelf zei:
Na de intro krijg je een scherm waar alle copyrights in staan, daarna flikkert hij een keer en sluit hij helemaal af tot de achtergrond, het hoofdmenu laad niet. Ik speel GTA Vice City nu al twee jaar en twee jaar zonder grote problemen. Ik heb naar mijn weten geen instellingen verandert of kaarten verwisseld, geen nieuwe drivers geinstaleerd. Ik heb wel laatst Kaspersy Virusscanner 6 geinstaleerd maar volgens mij dee hij het daarvoor ook al niet. Ik heb het spel al zeker drie keer herinstaleerd maar niets werkt.
Weet iemand wat het zou kunnen zijn???:confused:
 
Ow sorry niet gelezen, heb je de orginele cd of heb je hem gedownload? anders misschien cd even schoonmaken, misschien is ie beschadigd, als je hem hebt gedownload (kan ook als je orginele cd gebruikt maarja, dan heb je het volgende niet nodig) download dan een (andere) crack. Kijk of ie het dan doet
 
misschien je vga drivers updaten :rolleyes:
spel uninstalleren, map totaal verwijderen op de harde schijf en dan opnieuw installeren ?
 
misschien je vga drivers updaten :rolleyes:
spel uninstalleren, map totaal verwijderen op de harde schijf en dan opnieuw installeren ?

Dat laatste heb ik al eens gedaan. Maar wat zijn je vga drivers? En als dat het zou zijn, zou GTA VC het dan al vanaf het begin niet moeten doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan