Gta:vc

Status
Niet open voor verdere reacties.

meelman

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
2.323
Zo, inmiddels de duizendste Vice City vraag... (misschien een idee om één groot Vice City topic te openen?)

Ik heb de Pole Position Bar gekocht. volgens deze site is daar geld te verdienen. Maar ik kan nergens een Roze rondje vinden om in te staan

Ik heb de Sunshine auto's gekocht. Ik heb alle 6 de races uit de garage uitgereden met 1e plek. Maar er blijft een roze rondje staan. Moet ik soms een bepaalde tijd halen of ze twee keer doen?

Hoe moet ik een robbery uitvoeren??
 
Geplaatst door meelman
Zo, inmiddels de duizendste Vice City vraag... (misschien een idee om één groot Vice City topic te openen?)

Ik heb de Pole Position Bar gekocht. volgens deze site is daar geld te verdienen. Maar ik kan nergens een Roze rondje vinden om in te staan

Ik heb de Sunshine auto's gekocht. Ik heb alle 6 de races uit de garage uitgereden met 1e plek. Maar er blijft een roze rondje staan. Moet ik soms een bepaalde tijd halen of ze twee keer doen?

Hoe moet ik een robbery uitvoeren??

hallo meelman

dat is een goed idee ik zat er zelf ook al aan te denken om een gta vice city topic te vragen maar ja komt nog wel hoop ik.nou het volgende bij de pole position ken je zeker gels verdienen je moet naar achteren lopen waar de kamers zijn en daar staat een deur open en daar moet je naar binnen gaan en een heletijd wachten tot ze klaar is maar het duurt wel lang maar dan ben je ook gelijk klaar.en nou de andere vraag nee hij is gewoon compleet die level ja trouwens als je alle wagens ook al heb die op het lijstje staat.het zijn maar een paar auto's en dan heb je die missie compleet. nou ik hoop dat je zo genoeg weet.

suc6 ermee

groetjes my :) :) :)
 
Geplaatst door TonyMontana ede
nou het volgende bij de pole position ken je zeker gels verdienen je moet naar achteren lopen waar de kamers zijn en daar staat een deur open en daar moet je naar binnen gaan en een heletijd wachten tot ze klaar is maar het duurt wel lang maar dan ben je ook gelijk klaar.en nou de andere vraag nee hij is gewoon compleet die level ja trouwens als je alle wagens ook al heb die op het lijstje staat.het zijn maar een paar auto's en dan heb je die missie compleet.
aha bedankt. Dus gewoon het dansje afwachten...

En ik moet dus het lijstje met auto's afwerken om geld te verdienen bij de Showroom... Wel relax dat ik in de tussentijd gewoon 40000 euro per race kan verdienen. Ik ben al aan het sparen voor de Malibu Club...

Bedankt :thumb:




Nu nog de robbery vraag...
 
Geplaatst door meelman

aha bedankt. Dus gewoon het dansje afwachten...

En ik moet dus het lijstje met auto's afwerken om geld te verdienen bij de Showroom... Wel relax dat ik in de tussentijd gewoon 40000 euro per race kan verdienen. Ik ben al aan het sparen voor de Malibu Club...

Bedankt :thumb:




Nu nog de robbery vraag...

geen dank hoor :) :) :)

ja misschien moet je dat aan kwark vragen ofzoiets nou ik hoor het wel.
 
Bij die pole position moet je zo'n 200 ~ 300 dollar uitgeven aan een stripster achterin.. dan heb je die asset voltooid.

Geld verdienen voor de Malibu club kan je ook doen door 100 packages te vinden.. (is een mod voor dat je makkelijk ziet waar ze liggen)..

Een robbery doe je door met je pistool op de winkelier te richten en wachten tot hij geld gaat geven.. je krijgt wel 2 sterren cops achter je aan.
 
Geplaatst door BrEeZeR
Bij die pole position moet je zo'n 200 ~ 300 dollar uitgeven aan een stripster achterin.. dan heb je die asset voltooid.

Geld verdienen voor de Malibu club kan je ook doen door 100 packages te vinden.. (is een mod voor dat je makkelijk ziet waar ze liggen)..

Een robbery doe je door met je pistool op de winkelier te richten en wachten tot hij geld gaat geven.. je krijgt wel 2 sterren cops achter je aan.

hallo breezer

kan jij niet even vragen voor een gta vice city topic ofzo is de moeite waard denk ik.

alvast bedankt :) :) :)
 
Denk dat deze daar wel voor gebruikt kan worden?

Zo niet dan mag er van mij een nieuw topic aangemaakt worden voor GTA:VC problemen / vragen etc. (Weet niet wat KwarK hier van vind)
 
Geplaatst door BrEeZeR
Bij die pole position moet je zo'n 200 ~ 300 dollar uitgeven aan een stripster achterin.. dan heb je die asset voltooid.

Geld verdienen voor de Malibu club kan je ook doen door 100 packages te vinden.. (is een mod voor dat je makkelijk ziet waar ze liggen)..

Een robbery doe je door met je pistool op de winkelier te richten en wachten tot hij geld gaat geven.. je krijgt wel 2 sterren cops achter je aan.
okay bedankt. Ik heb pas 3 packages dus 100 duurt een beetje lang. Ik ga wel gewoon 3 keer racen...

Denk dat deze daar wel voor gebruikt kan worden?
Dan zul je denk ik de titel aan moeten passen. Als ik een GTA vraag had zou ik hem niet direct daarin zetten. Kun je niet net zoals op GoT een 'Het Grote Vice City Topic' maken?
 
hoe ziet een esperanto er trouwens uit / waar kan ik hem vinden? Verder heb ik het lijstje compleet...
 
Geplaatst door BrEeZeR
(is een mod voor dat je makkelijk ziet waar ze liggen)
en weet je toevallig ook waar die mod te downen is? :rolleyes:
anders moet ik de map maar weer gebruiken
[edit]ik heb hier al wat gevonden :) [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Mighty Mask
Dit is de esperanto

Veel suc6
ah bedankt. :thumb:
Lijkt een beetje op de Sabre, daarom kon ik hem denk ik niet vinden.
 
bij sunshine autos als je alle 4 de lijsten gedaan hebt gaat de teller v/h geld tot 9000$ (1000 minder dan malibu)

en ik denk dat je bij pole possition een 500$ moet uitgeven.
 
ik ben inmiddels bij de 4e lijst auto's. Hoe ziet een pizzaboy er uit?
 
jepz
maar als je een pizza boy steelt, moet je ff rijden en dar eraf gaan en er weer op, dan is de pizza boy missie afgelopen en kan je vrij rijden.
 
okay, bedankt.

Bij de Ammunation in Downtown kun je bij de achterkant van de winkel naar een schietbaan. Er schijnt daar een missie te zijn maar ik weet niet waar...
 
Geplaatst door meelman
okay, bedankt.

Bij de Ammunation in Downtown kun je bij de achterkant van de winkel naar een schietbaan. Er schijnt daar een missie te zijn maar ik weet niet waar...
die missie krijg je van iemand...moet je die schietbaan voltooien...
ik weet zo ff niet meer van wie je die krijgt :(
 
die krijg je van iem. i/d malibu denk ik, op de schietbaan moet je dan alle schietborden of hoe het ook noemt proberen kapot te schieten en je moet zorgen dat je meer punten haald of die andere, anders moet je het opnieuw doen!
 
Geplaatst door sluysen
die krijg je van iem. i/d malibu denk ik, op de schietbaan moet je dan alle schietborden of hoe het ook noemt proberen kapot te schieten en je moet zorgen dat je meer punten haald of die andere, anders moet je het opnieuw doen!
dan moet ik dus eerst die vent vinden die me de missie aanbied ;)

Waar is trouwens het uniform bezorgd dat ik voor 'Cop Land' heb gekregen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan