Gta:vc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op het politiebureau waar je naar binnen kan. Bij de kleedkamers ligt de politie uniform.

Suc6
 
Geplaatst door Mighty Mask
Op het politiebureau waar je naar binnen kan. Bij de kleedkamers ligt de politie uniform.

Suc6
in welk stadsdeel is die? Ik moet namelijk nu een man uit de gevangenis halen maar als ik het politiebureau binnenloop wordt ik door een man of zes op de korrel genomen...
 
i/h politiebureau dicht bij de kust en de malibu.
als je binnengaat, loop je de 1e "deur" links in, dan kom je i/d kleedkamer en daar vind je het (let niet op de sterretjes die je krijgt, die gaan weg eens je het uniform hebt!)
 
oké, ik heb hem gevonden en missie uitgespeeld. Daarna komt de missie van de shooting range en nu moet ik een of andere driver verslaan die in een super dikke kar rijdt terwijl ik in een baggerwagen moet rijden...
 
is dat bij de malisbu?
ik denk niet dat je in een baggerwagen moet rijden hoor
 
Geplaatst door sluysen
is dat bij de malisbu?
ik denk niet dat je in een baggerwagen moet rijden hoor
sentinel tegen Sabre Turbo. Dan vind ik die sentinel een baggerwagen... :confused:
 
in het begin van die race kan je al een leuke voorsprong krijgen door over de brug te springen ( rechts op grasveld)
alleen is de landing wel belangrijk , of hem van achteren aantikken als hij net een bocht wil nemen zodat hij doorschiet kan je veel helpen .
succes
 
op die manier heb ik hem verslagen!


kunnen we geen vc topic oprichten zoals het grote smilies werken niet topic ofzo
 
ja ik heb hem de tweede keer verslagen (with special thanx to the Vice City Police Department ;))

De eerste keer reed ik verkeerd. Hij beukte me en toen vloog ik de parkeergarage in :mad:
 
ik moet nu een bank overvallen. Weet iemand waar ik de manager kan vinden??
Geplaatst door BrEeZeR
Geld verdienen voor de Malibu club kan je ook doen door 100 packages te vinden.. (is een mod voor dat je makkelijk ziet waar ze liggen)..
heb je daar misschien een link van?
 
Geplaatst door meelman
ik moet nu een bank overvallen. Weet iemand waar ik de manager kan vinden??

heb je daar misschien een link van?

Geplaatst door aaajeetee
en weet je toevallig ook waar die mod te downen is? :rolleyes:
anders moet ik de map maar weer gebruiken
[edit]ik heb hier al wat gevonden :) [/edit]

np :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan