Gta Vice City 14 mei uit!

Status
Niet open voor verdere reacties.
1tje staat er al :)
Maar de rest zijn allemaal speciale edities, alleen 2 hebben er sponsors.

Geplaatst door Jappie-zland

Hoe kom je op dat dak ?

Met de trap :D

Als je via de hoofdingang binnenkomt is er links ergens een gang die uitkomt in een trappenhuis.

Geplaatst door Saviola

Met de trap :D

Als je via de hoofdingang binnenkomt is er links ergens een gang die uitkomt in een trappenhuis.

Het huis van Diaz is toch bij de D ?
Bij de hoofdingang is zon roze circel voor een missie

Geplaatst door Jappie-zland

Het huis van Diaz is toch bij de D ?
Bij de hoofdingang is zon roze circel voor een missie

Oh ja wacht, je moet eerst eigenaar zijn van het huis. Dan kan het nu dus nog niet.

Achter bij de filmstudio, maar die moet je dan eerst kopen denk ik.

Geplaatst door KwarK

Vliegtuigen zuigen :)

Bij (de 3e, beste wapens) Amunation en in de buurt van de studio van Love Fist kan je een hide-out kopen. Daar staat ook een heli op het dak.

Geplaatst door KwarK
Yep, die film tent heb ik gekocht, en als je alle missies in die tent doet, dan verdien je aardig wat geld. :D
En een Strip-tent. :D

K' heb net zo'n container gekocht kun je saven ligt een uzi in de buurt en op het dak er naast staat een jutten mavick. Heb nog nie geprobeerd of je er mee kan schieten maar het vliegen gaat me better af als het rijden. mss omdat er geen 59653 voetgangers op de 3de rijbaan lopen (de stoep :))? Moet nu die kneus van een lance bevrijden. Helikopters kan ie prima besturen boten nog beter maar een beetje voor zichzelf zorgen ho maar :(

Ben er ook eindelijk achter gekomen dat je tijdens het vliegen Num 9 en 6 moeten gebruiken:o

Je kan beter de controls iets aanpassen om goed te kunnen vliegen. ASWD samen met de pijltjestoetsen vliegt er fijn :)

Geplaatst door KwarK
Je kan beter de controls iets aanpassen om goed te kunnen vliegen. ASWD samen met de pijltjestoetsen vliegt er fijn :)

Zal et doen want het vliegt best ***** met die pijltje en 9 en 6

Ik word hier gek van!

ik zit nu bij 'The Chase''. Ik moet zo een gastje vanaf zijn appartement achtervolgen, hij gaat er vandoor met een vriend in een of een andere jeep. Maar ineens zakken ze beide door de grond???? Is dit soms een bug?

Ik kan de missie met geen mogelijkheid voltooien

Geplaatst door pcmaniaxx
Ik word hier gek van!

ik zit nu bij 'The Chase''. Ik moet zo een gastje vanaf zijn appartement achtervolgen, hij gaat er vandoor met een vriend in een of een andere jeep. Maar ineens zakken ze beide door de grond???? Is dit soms een bug?

Ik kan de missie met geen mogelijkheid voltooien

Zelf nooit meegemaakt. Je moet hem volgen, zonder te zorgen dat je em teveel uit et oog verliest. Op een gegeven moment stoppen ze voor een huis, waar je later in moet gaan om een paar lui neer te halen.

Het is gelukt:d

Nu het volgende probleem: Ik heb gecheat.... gewoon ff thugstools ingetypt. Nu staat mijn criminal rating niet meer goed en saven lukt ook niet echt meer. Kan ik dit verhelpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan