Gta Vice City 14 mei uit!

Status
Niet open voor verdere reacties.
<A HREF="http://pc.insidegamer.nl/ShowContent.asp?ContentID=13234">Hier</A> kan je 7 filmpjes vinden van GTA:VC voor de pc. De graphics zijn sterk verbetert ten opzichte van Grand Theft Auto 3, en de nieuwe gameplay elementen als de helikopter en de motoren maken de filmpjes een lust voor het oog.

En GTA:VC komt niet op 14 mei, maar op 16 mei. :)

-edit-

Ik zie net dat site traag is, dus heb geduld.

Laatst bewerkt:
de filmpjes zijn wel gaaf.. het is alleen zo jammer dat ze zo kort zijn....
maar VC ziet er zeer strak uit vooral de helicopter lijkt me helemaal top :P

qua kwaliteit van het beeld en het geluid zeker ja.. maar ik weet niet of de missies anders zijn. ik denk zelf dat ze daar niet zo heel veel aan hebben veranderd

Ik kan haast niet wachten :)

Jammer dat de release net in mijn examen valt, van mij mag het uitgesteld worden :p

ik ook
ik ben een verzameling begonnen van speciale wagen of wagens die je enkel in missie's vind zoals een gouden stretch, een zwarte voodoo, ...

Ik las gisteren in de PCGameplay dat VC pas op 17 juni uit komt.. zou dat dan de Europese releasedate zijn of zou dat verouderde info zijn? :(

Laatst bewerkt:
14 mei komt die in amerika uit dus meestal een paar dagen daarna in europa dus 17 mei kan dus wel aardig kloppen (neem aan dat je mei bedoeld in plaats van juni :)). ik had zelf 16 mei gehoord maar dit kan ik niet officiceel bevestigen :rolleyes:

K' hoop et nie......

BTW suc6 met jullie examens ik zal jullie mentaal steunnen :evil:

Enter the Matrix lijkt me ook supervet!
Soort Max Payne.
• RELEASE 15/05/2003

over max payne gesproken, mijn vader heeft een G(AY)PS en hij heeft het progje mapsource staan.
nu iedere keer als hij zijn bestanden wil openen van in de map komt er iets van max payne op.
maar hoe kan ik dat wegkrijgen
ik heb al alles geprobert

(als dit niet bij deze topic past of niet bij dit onderwerp, verplaats het gerust maar weet me wel te zeggen naar waar :D)

Probeer iig wel ff ontopic te blijven, dit is een compleet nieuwe vraag die niks met het topic te maken heeft.
Die kun je wellicht ergens anders stellen.

Geplaatst door KwarK
Probeer iig wel ff ontopic te blijven, dit is een compleet nieuwe vraag die niks met het topic te maken heeft.
Die kun je wellicht ergens anders stellen.

kun je me soms zeggen waar?

Geplaatst door sluysen

kun je me soms zeggen waar?

Het gaat over een spel? De spellen sectie dus.. laten we nu maar weer over dat geweldige GTA vice city gaan praten.. :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan