GTA: vice city kan niet opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bartjuhh12

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2008
Berichten
58
Hallo, ik probeer GTA: vice city te installeren, maar als ik dat heb gedaan, en ik klik op de knop om te starten, komt er spontaan een schermpje op met de informatie : Unhandled Exception: 0000005
At address: 00640d0b

Ik heb van alles geprobeerd, bijv. opnieuw installeren ofzo, of updaten, maar niks werkt.
Soms gebeurt er ook helemaal niks.
Ik heb veel rondgezocht maar niks hielp.
hulp plzz

mvg Bart

BTW: ik heb geen mods geinstalleerd.
 
Laatst bewerkt:
Hallo, ik probeer GTA: vice city te installeren, maar als ik dat heb gedaan, en ik klik op de knop om te starten, komt er spontaan een schermpje op met de informatie : Unhandled Exception: 0000005
At address: 00640d0b

Ik heb van alles geprobeerd, bijv. opnieuw installeren ofzo, of updaten, maar niks werkt.
Soms gebeurt er ook helemaal niks.
Ik heb veel rondgezocht maar niks hielp.
hulp plzz

mvg Bart

BTW: ik heb geen mods geinstalleerd.


vuile cd?
 
en als je het wel eens met een no cd cr*ck probeert.

++++++ en dan no cd fixes zoeken gta vice city
 
Laatst bewerkt door een moderator:
(mag niet Emile)


@Bartjuhh12,

Heb je het ook al op een andere computer geprobeert? Probeer ook eens als admin. rechten op te starten. Kijken of dat werkt. Zo niet (voor als je vista draait) even het volgende

Rechtermuisknop snelkopeling spel -> Eigenschappen -> Compactibiliteits modus -> Even als Windows XP sp2 proberen.
 

1hij heeft de cd's gekocht,

2ik geef de link omdat op die site gegarandeerd geen virussen zitten.

elke willekeurig gekozen link naar cracks zorgt voor virussen en kan hij gelijk 3 andere topics openen voor virussen.


verder vind ik cracks gewoon kunnen omdat je altijd nog de installatie ergens vandaan moet halen en dat is de evil bron.
 
1. Je kan niet vanachter jou pc bepalen of de TS inderdaad de cd('s) heeft en dan nog kan deze eventueel terug naar de winkel.(garantie)
2. Jij vindt dat cracks moeten kunnen, maar Helpmij niet.
3. Je dient je aan de huisregels te houden waarmee je accoord ging toen je lid werd.
 
(mag niet Emile)


@Bartjuhh12,

Heb je het ook al op een andere computer geprobeert? Probeer ook eens als admin. rechten op te starten. Kijken of dat werkt. Zo niet (voor als je vista draait) even het volgende

Rechtermuisknop snelkopeling spel -> Eigenschappen -> Compactibiliteits modus -> Even als Windows XP sp2 proberen.

Dus gaan we gezellig hier verder ^^

Succes Bartjuhh12
 
1. Je kan niet vanachter jou pc bepalen of de TS inderdaad de cd('s) heeft en dan nog kan deze eventueel terug naar de winkel.(garantie)
2. Jij vindt dat cracks moeten kunnen, maar Helpmij niet.
3. Je dient je aan de huisregels te houden waarmee je accoord ging toen je lid werd.

klopt maaar tijdens het helpmijen loop je tegen dit soort euvels aan.
en dan gaat helpmijen vind ik een beetje voor op het concept regels.
ook al ben ik akkoord gegaan, zal niet helpen als er bijstaat niet gekocht.
 
Dus ga je maar tegen de regels in werken? Lijkt mij niet verstandig. (einde discussie)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan