GunZ werkt vaag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gwildor

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2006
Berichten
44
Ik speel GunZ Online, een gratis te downloaden spel, samen met een paar vrienden. Alleen ik heb twee problemen:
  • Als ik opstart en de servers moet selecteren verschijnt de lijst met servers soms niet, dit probleem krijg ik niet meer als ik het spel een paar keer opnieuw opstart, maar de volgende dag is het terug.
  • Als ik dan eindelijk ben opgestart en in ga een game in krijg ik links onder een bericht. Het bericht wordt verteld in de chatbox ruimte en verteld door "Agent error", die zegt "Agent not availible.", dit krijg ik een aantal keer, 1 keer voor elke speler in het level. Als ik dan naar de andere spelers zoek staan ze stil met een rood rondje boven hun hoofd met een geel streepje erdoor, ik weet niet precies wat het betekend. Na een paar keer het level opneiuw laden is het veholpen maar ook dat komt de volgende dag weer terug.

Problee twee gaat dit keer echter niet meer weg. Zelfs na een paar keer het spel opnieuw opstarten of een andere server kiezen werkt niet. Ook als ik zelf het level aanmaak werkt het niet. Andere spelers zien bij mij hetzelfde als ik bij hun zien.

Weet iemand wat ik daaraan kan doen (en eventueel ook probleem 1)?
 
Misschien blokkeert je firewall Gunz.
Heb je wel een werkende internet verbinding op dat moment.
Heb je de nieuwste updates gedownload?

Ik hoop dat je hier al iets aan hebt
Gr. Morso
 
Mijn internet werkt prima, anders zou ik hier niet kunnen posten. Met mijn firewall is ook niets aan de hand, het is zomaar opeens gekomen, ik het niets veranderd, ik heb hem nu even uitgeschakeld om te kijken of het werkt.
Nee, het werkt nog steeds niet. :(
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan