Habbo Retro runtime error 339

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickyboyb

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2010
Hoi, ik ben bezig met een oldschool habbo retro. Op mijn oude pc ging dat erg goed, nu ik al een tijdje een nieuwe laptop heb niet meer. Ik heb verschillende servers gedownload en steeds komt er bij opening:

Component 'MSWINSCK.OCX' or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalid

Nu heb ik dat bestandje al gedownload en in de win32 map geplakt en ook in de map van de server maar hij doet het gewoon niet :(

PLEASE KAN IEMAND ME HELPEN :?

Hoi nickyboyb,
Hij zou in de /windows/system/ of /windows/system32/ of /WINNT/system32/ map moeten staan, afhankelijk van je Windows-versie.
  • Hier staat hoe je de MSWINSCK.OCX in je registry kunt krijgen.
Maak voor de veiligheid wel eerst even een herstelpunt/reservekopie van de registry, voor als er iets mocht mislukken!

Helpt dat?
Met vriendelijke groet,
CSShunter

Laatst bewerkt:
Helaas werkt het niet... heb net mn oude pc naar beneden gehaald waar ie wel op werkt. Heb jij trouwens verstand van Habbo Retro´s? Ik wil graag ipv de oldschool habbo nu ook een V61 maken.
THNX

Ai, jammer dat het niet werkt.
  • Ik Google'de ertegenaan, dat op Windows 7 ook geen ComDlg32.ocx zit, die op een of andere manier in verband schijnt te staan met de MsWinSck.ocx. Is die ComDlg32.ocx present in je systeem?
  • Andere optie: de MsWinSck.ocx droppen in dezelfde map als het programma dat 'm moet draaien.
  • Zie ook de Google op de dependencies MsWinSck.ocx. Behoorlijk veel keus...
Maar ik ben niet deskundig op het gebied van dll's en ocx'en, misschien komt iemand anders langs die precies weet waar je moet zijn.

Heb jij trouwens verstand van Habbo Retro´s?
Nop, ook niet van gewone Habbo's.
Dus ook hier: hopelijk een andere passant!

Succes!
CSShunter

Haha ook dat heb ik al geprobeerd. :P maar in ieder geval bedankt, en ik hoop dat er idd nog iemand dit topic ziet en reageert :)

Welke OS heb je Vista/7?

Als je vista+ hebt moet je rechtsklik en dan als administrator uitvoeren doen, dat moet helpen. Bij mij werkt het in iedergeval... (ik ben er ook mee bezig habbo retro)

Groetjes DarrellDD :thumb:

Welke server gebruik je en ehb ej antilag wel geinstalleerd anders raad ik u bloodline aan

Welke server gebruik je en heb je antilag wel geinstalleerd anders raad ik u bloodline aan
owjaa en op deze site is het niet welkom om over retro hotels te praten!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan