hall.dll error na 1e procedure xp setup

Status
Niet open voor verdere reacties.

Windowsfaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 jan 2010
Ik ga xp installeren op een Asus 4g mini notebook.
: windows kan niet worden gestart omdat het volgende bestand is beschadigd of niet kan worden gevondenDit doe ik via usb lukt niet want na het kopieren het kopieren van bestanden krijg ik de error <windows-hoofdmap>\system32\hal.dll.
Installeer het bovengenoemde bestand opnieuw.

:evil::evil: hoe kan dit nu weer?

Mag ik zeggen dat je vraag nogal een onduidelijk rommeltje is? Wat doe je precies en wanneer komt usb er aan te pas? Welke versie installeer je en is die geschikt voor deze laptop? Wordt de HDD wel goed herkend? Heb je al een tweede poging tot installatie gedaan?

• Plaats de Windows XP-cd-rom in het cd-station & start de computer opnieuw op.
  • Druk vanuit het scherm 'Welkom bij Setup' op R om de herstelconsole te starten.

Typ de volgende commando's:
ATTRIB C:\BOOT.INI -a -h -r -s
DEL C:\BOOT.INI
BOOTCFG /rebuild
FIXBOOT

Installeer de herstelconsole zodat deze makkelijker toepasbaar is:

1. Plaats de cd-rom van Windows XP in het cd-station.
  2. Combineer [windowstoets+r]
  3. Typ e:\i386\winnt32.exe /cmdcons in het vak Openen, waarbij e de stationsletter van het cd-station is. Voor Microsoft Windows XP Professional x64 Edition typ je e:\amd64\winnt32.exe /cmdcons, waarbij e de stationsletter voor het cd-station is.
  4. Er wordt een Windows Setup-dialoogvenster weergegeven. In het Windows Setup-dialoogvenster wordt de optie Herstelconsole beschreven. Klik op Ja om de installatie te bevestigen.
  5. Start de computer opnieuw op. De volgende keer dat je de computer opstart, wordt 'Microsoft Windows Herstelconsole' weergegeven in het opstartmenu.

Wat Dorado zegt, of even HIER kijken, daar staan ook een paar oplossingen (Engels

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan