hallo

Status
Niet open voor verdere reacties.

ladylover1

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2004
Berichten
252
weet iemand een webpagina waar ik zinen die ik in het nederlands tik naar engels kan vertaalen alvast bedankt . :thumb:
 
Zou je volgende keer een betere titel voor je vraag willen bedenken? "Hallo" is niet echt een duidelijke titel:)
 
Hou er wel rekening mee dat de gratis online vertalers alles letterlijk vertalen. Je krijgt hierdoor hele kromme zinnen.

Dus als het iets heel belangrijks is wat je moet vertalen kun je misschien beter een andere oplossing zoeken.
 
Als je de nederlandse woorden al fout spelt komt er helemaal niks fatsoenlijks uit.
 
:D :D Het werkt misschien wel goed, maar heb je er ook op gelet of het GOED vertaald wordt?

Haha, ik tik het woord "vanavond" in en kies Engels. Vertaling is "vanavond" :D :D

Zo kan ik ook vertalen
 
Laatst bewerkt:
Bij Worldlingo:

Vond u ook een Engelse dameliefde?
 
Geplaatst door ladylover1
weet iemand een webpagina waar ik zinen die ik in het nederlands tik naar engels kan vertaalen alvast bedankt . :thumb:


En jouw vraag komt er zo uit te zien:

weet a someone web page where I thank zinen which I am possible in
Dutch tik to English translating in advance.



Communicate abuse in this reported


Handige site:D
 
:D :D Het werkt misschien wel goed, maar heb je er ook op gelet of het GOED vertaald wordt?

Haha, ik tik het woord "vanavond" in en kies Engels. Vertaling is "vanavond" :D :D

Zo kan ik ook vertalen

Komt ombat het Echte Nederlandse woord: 's Avonds is
 
En volgens mij is het topic al meer dan 6 jaar oud en niet actueel meer :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan