Halo 2 schokt tijdens spelen ; vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

diederick77

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2008
Berichten
66
Ik heb halo 2 gister gekocht, maar als ik hem speel schokt hij . bij het opstarten in het hoofdmenu gaat hij al niet vloeiend. Ik heb vista en een hele goede pc met 2 videokaarten die daarom dit spel makkelijk zou kunnen draaien.( hij kan call of duty, obilvion, dead space. ect ook op hoog detail.) dus ik weet niet waar het aan ligt. het ligt ook niet aan x-fire dat heb ik ook al geprobeerd. :confused:

Diederick
 
Ik heb halo 2 gister gekocht, maar als ik hem speel schokt hij . bij het opstarten in het hoofdmenu gaat hij al niet vloeiend. Ik heb vista en een hele goede pc met 2 videokaarten die daarom dit spel makkelijk zou kunnen draaien.( hij kan call of duty, obilvion, dead space. ect ook op hoog detail.) dus ik weet niet waar het aan ligt. het ligt ook niet aan x-fire dat heb ik ook al geprobeerd. :confused:

Diederick

Wat noem jij een hele goede pc?
 
HALO 2 is niet echteen zware game, dus ga dan eerder denken aan het spel zelf of aan drivers. Aangezien de andere games welgoed draaien die "zwaarder" zijn als halo2

Ondersteund het spel wel een sli / crossfire setup ect.

MAar idd meer info zou fijn zijn
 
HALO 2 is niet echteen zware game, dus ga dan eerder denken aan het spel zelf of aan drivers. Aangezien de andere games welgoed draaien die "zwaarder" zijn als halo2

Ondersteund het spel wel een sli / crossfire setup ect.

Maar idd meer info zou fijn zijn

Wat is een sli/ crossfire setup ?
 
Een net nieuwe, die behoorlijk wat aankan wat betreft videokaart en ram geheugen, waar nog niet veel op staat en daarom snel is. Virussvrij.

Wat voor pc is het nou, dat is toch niet zo'n moeilijke vraag...
 
Dat lijkt me sterk dat dit hem is,want bij media markt was dit een computer speciaal geschikt voor gamers, omdat er 2 videokaarten in zaten die vrijwel de nieuwste games allemaal makkelijk kan draaien, en dat kan die ook. maar is dat nou echt belangrijk voor dit onderwerp?
 
Dat lijkt me sterk dat dit hem is,want bij media markt was dit een computer speciaal geschikt voor gamers, omdat er 2 videokaarten in zaten die vrijwel de nieuwste games allemaal makkelijk kan draaien, en dat kan die ook. maar is dat nou echt belangrijk voor dit onderwerp?

Wanneer je problemen hebt met het spelen van een spel en hulp zoekt, ja, dan is het noodzakelijk dat we weten welke hardware je precies hebt, anders kunnen we niks...

Download en installeer PC Wizard, gratis
http://www.cpuid.com/pcwizard.php

Start na installatie het programma op en je ziet precies wat er allemaal in je pc zit.

Vertel ons dan even welke processor, videokaart en geheugen er in zitten, dan kunnen we meer
 
Hoi !

9600CS is GEEN gamerskaart, wat @Mediamarkt ook neuzelt over gedeeld geheugen etc. !

Greetz,

Harry.
 
videokaart: nvidia geforce 9600 GS
processor: intel core 2 Quad Q6600 @ 2400MHz

meer nodig?
(wtf geen 2 videokaarten? ach boeit)
 
Zoals ik al zei ja.

Dit is een leuke Multi-Media PC, maar niet geschikt om goed op te gamen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan