Halo 2 schokt tijdens spelen ; vista

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou daar snap ik dan weinig van want hij draait alles op het hoogste detail met gemak, maar laat dan ook maar ik zoek het zelf wel uit
 
Trouwens, wat noem jij "net nieuw"?
Want ook de processor, de Q6600, is zeker niet slecht, maar ook beslist al verouderd...
 
nouja net nieuw net nieuw, heb hem net een jaartje, maar voor een pc vind ik dat aardig nieuw, maar dat verschild ook weer per persoon
 
Soms is de waarheid hard.....

Als ie alles op het hoogste detail kan draaien, zelf dead space en de nieuwe spellen, lijkt het me heeel sterk dat ie niet geschikt is voor gamen, terwijl halo 2 nou lang niet het beste detail is
 
Dus als we nu gaan discuseren over over Mijn videokaart goed is of niet, ik ben er blij mee want hij draait alles goed, dus hou daar maar over op want of jij nou een betere hebt of niet, het is niet het probleem nu.
 
nouja net nieuw net nieuw, heb hem net een jaartje, maar voor een pc vind ik dat aardig nieuw, maar dat verschild ook weer per persoon

Je wordt boos op ons, maar dat is niet helemaal eerlijk denk ik.

Je komt hier met een probleem en wij vertellen je, dat je videokaart niet geschikt is om te gamen.

Ik begrijp best dat dat een teleurstelling is en dat er weer eens iemand gefopt is door MediaMarkt, maar daar kunnen wij hier niets aan doen....
 
Je wordt boos op ons, maar dat is niet helemaal eerlijk denk ik.

Je komt hier met een probleem en wij vertellen je, dat je videokaart niet geschikt is om te gamen.

Ik begrijp best dat dat een teleurstelling is en dat er weer eens iemand gefopt is door MediaMarkt, maar daar kunnen wij hier niets aan doen....

begrijp nou dat ik niet teleurgesteld ben maar dat je het niet begrijpt! hoe kan hij nou niet geschikt zijn terwijl ik (3de x) alles vloeiend draai? wtf dat noemen ze hulp. laat maar. slotje er op en klaar. ik zoek wel elders hulp. en anders probeer ik het zelf wel. dat spel heeft me wel 30 euro gekost
 
wtf dat noemen ze hulp. laat maar. slotje er op en klaar. ik zoek wel elders hulp. en anders probeer ik het zelf wel. dat spel heeft me wel 30 euro gekost


En voor die niet-game pc heb je ook veel te veel betaald, handig hoor....
 
Laatst bewerkt:
En voor die niet-game pc heb je ook veel te veel betaald, handig hoor....

ach , noem het mar een niet game computer. gefopt door media markt laat me niet lachen, wat die man daar heeft verteld, is toen ik hem had allemaal uitgekomen. ''deze computer is geschikt voor gamen'' ik kwam thuis. installerde games. en ja dat bleek maar weer omdat ie alles goed en wel draaide. die man heeft geen woord gelogen.
 
ach , noem het mar een niet game computer. gefopt door media markt laat me niet lachen, wat die man daar heeft verteld, is toen ik hem had allemaal uitgekomen. ''deze computer is geschikt voor gamen'' ik kwam thuis. installerde games. en ja dat bleek maar weer omdat ie alles goed en wel draaide. die man heeft geen woord gelogen.

Geen woord gelogen?

En er zouden 2 videokaarten inzitten geschikt voor gamers.....
Terwijl er maar 1 inzit ongeschikt voor gamers.

Noem het maar niet liegen
 
Geen woord gelogen?

En er zouden 2 videokaarten inzitten geschikt voor gamers.....
Terwijl er maar 1 inzit ongeschikt voor gamers.

Noem het maar niet liegen
je blijft volhouden met dat ''ongeschikt voor gamen'' het is vast een misverstand ofzo. laat het maar zitten, ik zoek wel hulp bij de support van halo 2
 
Wat mrmusic bedoelt is, je hebt geen Gamepc. Gewoon een huis tuin en keuken pc. En als je het voor de prijs van een grote gamepc hebt gekocht. Dan heb je er teveel voor betaald. En bovendien, Ik zal voor de zekerheid even de link bekijken van je pc. Maar ik heb het zelfde vermoeden als Mrmusic.


Goed.. ZIt inderdaad geen goede videokaart in. Is ook al een aantal keer verteld..
 
Laatst bewerkt:
Wat mrmusic bedoelt is, je hebt geen Gamepc. Gewoon een huis tuin en keuken pc. En als je het voor de prijs van een grote gamepc hebt gekocht. Dan heb je er teveel voor betaald. En bovendien, Ik zal voor de zekerheid even de link bekijken van je pc. Maar ik heb het zelfde vermoeden als Mrmusic.


Goed.. ZIt inderdaad geen goede videokaart in. Is ook al een aantal keer verteld..

leg dan eens uit dat ie alles kan draaien? Ze hebben er vast iets mee gedaan dat het niet standaard is. als het geen goede game pc is, zou hij niet alles op ultra high detail met gemak kunnen draaien
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan