Halo combat evolved Directdraw ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

demois

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2004
Typ bij uitvoeren dxdiag ga naar het tabblad beeldscherm en controleer of alle direct x functies ingeschakeld zijn. Worden er fouten gemeld? Doe ook de directdraw en direct3d tests? Er zou ook iets foutgelopen kunnen zijn tijdens de driverupdate. Heb je eerst je vorige drivers verwijdert?

je kan proberen je oude driver opnieuw te instaleren, of met systeemherstel.

Probeer toch maar eens je drivers te verwijderen. Herinstalleer ze opnieuw. Lukt het dan nog niet zet dan je pc uit,ontlaad je eerst,open je pc en hersteek je 3d-kaart. Probeer ook eens direct x te installeren download eerst dit : http://www.softpedia.com/get/Security/Secure-cleaning/DirectX-Eradicator.shtml Download het dan opnieuw vd microsoft site. Typ ook eens bij uitvoeren devmgmt.msc druk op enter open het plusteken voor beeldschermadapters zie je daar een uitroepteken of vraagteken staan? Indien het eerste duid op een storing het tweede op geen drivers of fout tijdens de installatie.
Oude drivers verwijderen wordt altijd aangeraden om te doen. Ik geef gerust toe dat het in meeste gevallen wel werkt maar dat is niet de procedure.

Het is mij gelukt , wat ik heb gedaan =>

drivers uninstalld , pc heropgestart
dan die dotnetfix gedaan
en dan nieuwste drivers installd

toch bedankt !

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan