Beste iedereen,
Heb al heel veel googles achter de rug, alleen nog geen (duidelijke) uitleg kunnen vinden voor mijn probleem. Hoop van harte die hier te vinden.
Heb onlangs een nieuwe (extra) harddisk gekocht (seagate 320GB ATA), en hiervoor een partitie (K
aangemaakt. Vervolgens formatteren wat helemaal niet lekker liep.
(bijna klaar en dan zeggen; "kan schijf niet formatteren")
2 keer gedaan en toen maar voorzichtig terug naar de verkoper. Natuurlijk was er daar niets aan de hand en de harde schijf werd direct voor me geformatteerd.
Thuis alles er weer in, opstarten en dubbelklikken krijg ik de volgende foutmelding:
K:\ is niet toegankelijk.
Kan de opdracht niet uitvoeren door een fout in een I/O apparaat.
Ik heb werkelijk waar geen idee wat een I/O apparaat is (ter verduidelijk van mijn
kennislevel), en hoe dit opgelost kan worden.
Hier nog wat (nuttige) informatie over mijn compie:
Windows XP sp2
Intel Pentium 4
2.0 Gb Ram geheugen
Hoop van harte dat iemand dit in begrijpelijke tekst kan uitleggen, bij voorbaat dank
Groetjes,
Sijbrand
Heb al heel veel googles achter de rug, alleen nog geen (duidelijke) uitleg kunnen vinden voor mijn probleem. Hoop van harte die hier te vinden.
Heb onlangs een nieuwe (extra) harddisk gekocht (seagate 320GB ATA), en hiervoor een partitie (K

(bijna klaar en dan zeggen; "kan schijf niet formatteren")
2 keer gedaan en toen maar voorzichtig terug naar de verkoper. Natuurlijk was er daar niets aan de hand en de harde schijf werd direct voor me geformatteerd.
Thuis alles er weer in, opstarten en dubbelklikken krijg ik de volgende foutmelding:
K:\ is niet toegankelijk.
Kan de opdracht niet uitvoeren door een fout in een I/O apparaat.
Ik heb werkelijk waar geen idee wat een I/O apparaat is (ter verduidelijk van mijn
kennislevel), en hoe dit opgelost kan worden.
Hier nog wat (nuttige) informatie over mijn compie:
Windows XP sp2
Intel Pentium 4
2.0 Gb Ram geheugen
Hoop van harte dat iemand dit in begrijpelijke tekst kan uitleggen, bij voorbaat dank
Groetjes,
Sijbrand