Koenie31
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 feb 2012
Hallo,
Ik heb de harde schijf uit onze digicorder gehaald (stopzetting abonnement),
en ik zou deze graag gaan gebruiken in een pc of als externe HD.
Maar als ik de harde schijf aankoppel werkt deze wel en wordt ze herkent door Windows 7,
maar ze komt niet in Windows verkenner ... maar ik kan ze wel terug vinden in het partitie beheer.
Maar mijn grootste probleem is dat ik de harde schijf niet aan de praat krijg ...
ik heb al geprobeerd ze te initialiseren maar de harde schijf weigert
. Wanneer ik ze
in een computer steek om op te starten herkent de laptop deze ook (BIOS) maar wanneer
ik een Windows 7 wil isntalleren moet ik een nieuwe partitie maken maar dit lukt helemaal niet !
Want er komt op mijn scherm een foutcode ...
Nu is mijn vraag of ik d.m.v. een programma de harde schijf toch kan doen werken ...
Bij crystaldisk info werkt ze en kan ik bepaalde gegevens wel terug vinden maar
daar blijft het dan ook bij. Hopelijk weten jullie een programmaatje of dergelijke dingen
Groetjes
Koen
Ik heb de harde schijf uit onze digicorder gehaald (stopzetting abonnement),
en ik zou deze graag gaan gebruiken in een pc of als externe HD.
Maar als ik de harde schijf aankoppel werkt deze wel en wordt ze herkent door Windows 7,
maar ze komt niet in Windows verkenner ... maar ik kan ze wel terug vinden in het partitie beheer.
Maar mijn grootste probleem is dat ik de harde schijf niet aan de praat krijg ...
ik heb al geprobeerd ze te initialiseren maar de harde schijf weigert

in een computer steek om op te starten herkent de laptop deze ook (BIOS) maar wanneer
ik een Windows 7 wil isntalleren moet ik een nieuwe partitie maken maar dit lukt helemaal niet !
Want er komt op mijn scherm een foutcode ...
Nu is mijn vraag of ik d.m.v. een programma de harde schijf toch kan doen werken ...
Bij crystaldisk info werkt ze en kan ik bepaalde gegevens wel terug vinden maar
daar blijft het dan ook bij. Hopelijk weten jullie een programmaatje of dergelijke dingen
Groetjes
Koen