dutchsoulboy
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 2 okt 2000
Let wel,,, ik heb meer dan 1 pc , dus dat niet iemand zegt dat mijn mobo 3 maanden oud is, dat klopt natuurlijk , maar op deze pc loopt de Win XP install vanaf sept 2002.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vanaf 7-2002 tot nu is een maand of tien. Mijn record is een half jaar zonder FBSOD.Geplaatst door dutchsoulboy
Let wel,,, ik heb meer dan 1 pc , dus dat niet iemand zegt dat mijn mobo 3 maanden oud is, dat klopt natuurlijk , maar op deze pc loopt de Win XP install vanaf sept 2002.
hoeveel betaal je ervoor als ik vragen mag?Over een week of 2 schaf ik hem aan.
Geplaatst door meelman
Overigens heeft het ondersteunen van grote HD's niet direct iets met de chipset te maken, maar met de Bios. En uit eerdere ervaringen met chaintech plankjes heb ik geleerd dat ze aan de bios die bij testversies wordt gebruikt weinig tot niets veranderen en dat er later betere versies beschikbaar komen die je zelf kunt flashen.
Maar goed. Ik denk dat het gewoon werkt.
[EDIT] sterker nog, ik heb alles afgezocht naar flashes voor de 7vjl en behalve fixes voor problemen met USB poorten wordt er nergens gerept over maximale grootte van harde schijven. Het moet dus wel werken. [/EDIT]
Geplaatst door dutchsoulboy
Ik heb even gekeken op de site van chaintech. Het is namelijk zo dat ik een nieuwe processor heb, een XP 2400+ en die wordt niet herkend in het bios, nu zag ik daar een biosupdate staan , en er stond bij : "Modify AMD 2700+ shows wrong strng" .
Is het dan zo dat als ik daarmee het bios flash, dat dan die 2400+ wel wordt herkend ?
Het is te vinden op : http://ww1.chaintech.com.tw/downloads/MBBIOS.htm
Geplaatst door dutchsoulboy
Het type is : 7vjl
Ik denk het niet. Dan hadden ze dat er wel bijgezet.Geplaatst door dutchsoulboy
Is het dan zo dat als ik daarmee het bios flash, dat dan die 2400+ wel wordt herkend ?
[/url]
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.