harde schijf wordt niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.
teveel verstand gebruikt op het werk denk ik??
Sorry nu wel *was te groot) :o

ScreenShot016.jpg

Wanderer nu alles nog een keer doen ?
Tussentijdse shots maken?
Opnieuw opstarten na iedere handeling?

Zit er soms een max. aan het aantal plaatjes,wat je kunt\mag uploaden?

Waarschijnlijk staat er alleen in de bovenste 2 regels het e.e.a. ,type het anders maar en plak het hier.

Wat heeft Testdisk verder opgeleverd?

gaan nu door elkaar volgens mij
screenshot 16 is toch wat je wilde zien?
de plaatjes waren te groot zodoende maar is nu geregeld.

kunnen we het nu weer 1 voor 1 doen aub.

gr kraaijennest

gaan nu door elkaar volgens mij screenshot 16 is toch wat je wilde zien?
Klopt,ik had er een gemist,sorry.
Dan nogmaals met Testdisk voor analyse kiezen,op (een voor een) zowel 1 E extended als 5 L HPFS voor proceed.Je hoeft pas opnieuw op te starten als er meer te voorschijn komt.
Wat ik hier bedoel is te zien op afb. 10,eerst kijken wat "1 E extended" met analyse en proceed opleverd en dan met "5 L HPFS" hetzelfde.

Laat in het volgende bericht even weten of we elkaar hiermee begrijpen.

doe nu nog een keer de analyse van de 1e schijf( die te zien is)
daarna analyse en proceed van de 2e oke?
en dan ?

doe nu nog een keer de analyse van de 1e schijf( die te zien is)
daarna analyse en proceed van de 2e oke?
Even voor de duidelijkheid,het is een schijf die uit 2 partities bestaat,dus je hebt het over de 1e en 2e partitie.

Ga weer via "Advanced" en "Boot" en selecteer "Dump" (zoals te zien op afb.13 ) gebruik dan de pijltjestoets naar beneden.
Als er toch kleine verschillen zijn tussen de Bootsector en de Backup bootsector zie je dat snel genoeg.Dat wordt weer gegeven in lichtere vlakjes.Je kunt die toets best vasthouden,dan gaat het wat sneller.

Even melden en dan gaan we verder.

nu inderdaad de 2e partitie dus boot aangegeven en dan dump
dan zie ik onderstaande dingen maar is voor mij een raadsel nu wat ik hier mee moet :eek:
ScreenShot018.jpg eerste stukje
ScreenShot019.jpg laatste stukje

Ok,de beide bootsectors zijn precies hetzelfde,als dat niet zo was,zijn de cijfers of letters waar het dan om gaat iets lichter\witter gekleurd.Heb ik wel eens gezien ondanks de melding "Bootsectors are identical".

Ga weer terug naar dat punt en kies voor "Repair MFT".

Ok,kies voor"Rebuild BS" ,ik ga er vanuit dat de "Backup Bootsector ongemoeid blijft,zodat we die kunnen terugzetten als er iets niet goed gaat.

In elk geval herstarten na die actie.

na het herstarten gebeurde er vanalles, volgens mij iets met zwevende bestanden enz en herstel.

blauw scherm en de witte letters vlogen erover.

Nu klaar met opstarten en nu?

Kijken of er iets meer,of in ieder geval hetzelfde te zien is in Windows.
En ook in Testdisk via analyse.

Je hebt de mogelijkheid tot e-mailen niet aanstaan op het forum,dat is niet handig ;)

Vreemd,ik mis ineens een paar berichten,waaronder een van Lange Pier :confused:

Dat was een duwtje in de rug, maar die heb ik maar weggehaald, dacht dat je per mail verder ging.:)

Nee,dat is niet de bedoeling,maar wellicht is het een idee om Testdisk en PTEdit in Dos te gaan draaien,met hopelijk meer succes.Ik heb een opstartdiskette met deze bestanden,waarmee je binnen 10sec. in Dos zit,anders duurt e.e.a. zolang om op te starten,begrijp je.

Dus ik hoop de je die post alsnog weer wilt plaatsen,omdat dit niet echt opschiet en ik niewsgierig ben wat het advies nu precies inhoudt.

Greetz

IK HEB DUS OOK HET E.E.A. GEMIST , HAD ONVERWACHT BEZOEK.

kunnen jullie nu aangeven wat de beste optie is?

Ik wil alles graag zo snel mogelijk terug hebben en ben blij met jullie hulp.

Graag nog een reactie :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan