Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee,dat is niet de bedoeling,maar wellicht is het een idee om Testdisk en PTEdit in Dos te gaan draaien,met hopelijk meer succes.Ik heb een opstartdiskette met deze bestanden,waarmee je binnen 10sec. in Dos zit,anders duurt e.e.a. zolang om op te starten,begrijp je.
Dus ik hoop de je die post alsnog weer wilt plaatsen,omdat dit niet echt opschiet en ik niewsgierig ben wat het advies nu precies inhoudt.
Greetz
Als ik het met 2 van mijn schijven vergelijk,dan is het verschil steeds 63 tussen "Sectors" op de 1e regel en "Sectors before" op de 2e regel.Dat kan ook niet, nu overlappen de sectors elkaar,
Hier kun je best gelijk in hebben,het is maar een probeerselOverigens kun je niet zomaar gegevens invoeren, als er geen bootgegevens zijn, toets maar eens Boot Record in, daar zal dan alles blank zijn.
Juist,dat is wat je moet doen.gewoon letterlijk overnemen de print van wanderer?
Iets duidelijk graag,want die schijf bestaat uit 2 partities,kun je de 2e partitie nog wel openen?schijf staat erin maar als ik nu wil kijken vraagt ie om geformateerd te worden
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.