mulder1998
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 aug 2009
Hallo allemaal,
Ik heb hier een Laptop staan, een Acer Aspire 5100.
Deze heb ik hier omdat er een fout is met de Hardeschijf.
Tijdens het opstarten krijg ik dit:
Ik heb daar dus op gezocht en ik kwam op verschillende sites tegen dat dus de CMOS batterij leeg zou zijn.
Dus ik contact opgenomen met Acer, die mij doorverbonden naar ReplaceDirect.nl en ik daar na enige problemen de goede CMOS batterij binnengekregen.
Deze vanmiddag geplaatst, en laten afkoelen.
Nu dus het systeem opgestart, en kreeg ik dit probleem weer, warm laten worden, dan opnieuw proberen en dan start hij na een hoop moeite wel door.
Het besturingssysteem was XP, later toen hij het wel weer een keer deed, (ik dacht het opgelost te hebben
) Windows 7 geinstaleerd, deze staat nu dus op de HDD.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,
Arend Mulder
Ik heb hier een Laptop staan, een Acer Aspire 5100.
Deze heb ik hier omdat er een fout is met de Hardeschijf.
Tijdens het opstarten krijg ik dit:
- Het normale opstartscherm met Acer er op
- Dan het normale scherm, dat hij de onderdelen van de laptop leest zeg maar.
- Dan staat daar tussen "Fixed Disk 0: TOSHIBA 'MK1r3tGAX''''''''''''''''''''''. Dus ook echt met die aanhalingstekens.
- En dan onderop "ERROR 0200: Failure Fixed Disk 0"
Ik heb daar dus op gezocht en ik kwam op verschillende sites tegen dat dus de CMOS batterij leeg zou zijn.
Dus ik contact opgenomen met Acer, die mij doorverbonden naar ReplaceDirect.nl en ik daar na enige problemen de goede CMOS batterij binnengekregen.
Deze vanmiddag geplaatst, en laten afkoelen.
Nu dus het systeem opgestart, en kreeg ik dit probleem weer, warm laten worden, dan opnieuw proberen en dan start hij na een hoop moeite wel door.
Het besturingssysteem was XP, later toen hij het wel weer een keer deed, (ik dacht het opgelost te hebben

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen,
Arend Mulder