Hoi hoi Ben ik weer ,
ik lees net je bericht Eric,
en zie nu ook meteen mijn volgende vraag beantwoord
(dat was dan waarom ik zelf,s met n tweede harde schijf nog steeds niet windows op die 160 gb kan zetten).
ik heb inderdaad voordat ik die Drive Fitnes tool gebruikte eerst alles weggesleept naar de 160 gb schijf.
die was al gedeeld in drie partietsies en ik heb alles precies erop kunnen zetten.
Maar nadat ik met die Drive fitnes tool de schijf wat kapot is had geformateert, deed hij t niet meer , ook de bootsector heb ik meerderre keren geprobeert maar iederre keer na dat toch weer die foutmelding over smart drive in dat programma en kreeg ik m niet meer geschikt gemaakt voor windows.
Ik ben vanmiddag terug gebeld worden door die computer zaak waar ik de 80 gb schijf gekocht heb, en die zeiden dan ik m gewoon kon komen brengen en dat ik binnen 4 weken n nieuwe kreeg van Hitachi als ie daadwerkelijk defect was er was 2 jaar garantie op, maar 4 weken kan ik niet wachten en de zaak ligt in Duitsland Aken :evil:
Dus heb ik vandaag maar hier in nederland n schijf gekocht een ata 160gb

(omdat ze nergens sata hadden)
En kreeg die toen weer niet als c geinstaleert hij had spontaan de ene 160 gb schijf als c gemaakt , maar nadat ik toen weer alle data omgezet heb naar de nieuwe 160 en de oude geformateert heb, en toen windows nog s opnieuw op de nieuwe schijf , was t goed , toen zag ie eindelijk die nieuwe schijf als c
DUS TADAA !! dit schrijf ik nu met mijn eigen pc
Dus wat mij betreft is deze Discussie gesloten, en moet ik alleen nog afwachten wat hitachi doet.
Maar ik heb goede hoop.
Nogmaals allemaaaaal Bedankt voor jullie hulp tips uitleg en moeite.
Groetjes Roger