Ik heb een oude harddisk als 2e schijf aan een PC gehangen waar windows'98 op staat. Die 2e schijf staat onder D:\
Als ik scandisk uitvoer krijg ik het bericht : Kan disk niet onerzoeken, leesfout. Via Edit.com ben ik er achter gekomen, dat er het volgende bestand op staat:
MZE 0 31-01-88 0:00 MZE ( dat zegt mij niets.)
1 bestand 0 Bytes. Volume nummer is: 2cc6-6754.
De schijf wordt na lang wachten, wel herkent in de bios met Cyl, Heads en sectoren.
Via Windows verkenners geprobeerd het bestand te verwijderen, maar kreeg toen de mededeling: bestand is te groot voor de prullebak.
Ook formateren doet hij niet.
Wie kan mij uit de droom helpen???
Voorheen stonden er meer bestanden op met allemaal Duitse namen. die heb ik ooit al eens eerder weggehaald.
Gaarne een reactie.
Gr. Mies Nieuwenkamp.
Als ik scandisk uitvoer krijg ik het bericht : Kan disk niet onerzoeken, leesfout. Via Edit.com ben ik er achter gekomen, dat er het volgende bestand op staat:
MZE 0 31-01-88 0:00 MZE ( dat zegt mij niets.)
1 bestand 0 Bytes. Volume nummer is: 2cc6-6754.
De schijf wordt na lang wachten, wel herkent in de bios met Cyl, Heads en sectoren.
Via Windows verkenners geprobeerd het bestand te verwijderen, maar kreeg toen de mededeling: bestand is te groot voor de prullebak.
Ook formateren doet hij niet.
Wie kan mij uit de droom helpen???
Voorheen stonden er meer bestanden op met allemaal Duitse namen. die heb ik ooit al eens eerder weggehaald.
Gaarne een reactie.
Gr. Mies Nieuwenkamp.