HD 1 tb of hoger- USB: graag suggesties

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chopra

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
HD 1 tb of hoger- USB: graag suggesties

Voor m'n cambestanden :)

Zo makkelijk is de keuze niet: heb je al usb 3.0 of nog niet? Wil je met externe voeding adapter werken of de stroom via USB naar de schijf brengen? Wil je de schijf meenemen, of zal die thuis op je bureau staan?

Hi Lutz, thx. voor de snelle reactie.

1. Heb nog 2.0
2. Liefst via USB
3. Schijf blijft op desktop en hoeft dus niet ontkoppeld te worden (cq. vervoerd te worden).

ik zou wel iniedergeval een 3.0 nemen ;)
later denk je dan dat dat toch wel goed is aangezien het 2x sneller is

Laurensv99 3.0 is wel handig voor later, nu heeft hij niks aan die snelheid als hij usb2 heeft.

zelf heb ik een paspoort van wd.
niet duur en werkt met usb 2 voorbeeldig.

Da's inderdaad een fraaie. Kreeg ook nog een tip via pb, zie wel wat overeenkomsten.

@Puppy: heb diverse externe schijven met voeding, maar ook nog ergens een WD passport, helaas maar 150 Gb. Werkt idd geweldig.

m.b.t. 2.0/3.0 Da's altijd een nogal individuele overweging. Is voor beiden iets te zeggen, maar ik heb net m'n huidige systeem qua videokaart en geheugen geüpgrade en e.e.a. werkt uitstekend. Als ik nou aan een nieuw systeem zat te denken op korte termijn, zou ik zeker voor 3.0 gaan.

Dank voor alle reacties, hier kan ik zeker wat mee :thumb:

edit: even gekeken, maar eigenlijk is alles al 3.0. Er is ook een Passport van 2 Tb. Denk dat ik direct daar maar voor ga, het is tenslotte zo snel vol met video.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan