HD schijfgroote wordt niet herkend.

Status
Niet open voor verdere reacties.

dutchsoulboy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 okt 2000
Een Samsung spinpoint HD van 250 GB in combinatie met een Asrock 939 dual VSTA, wordt niet herkend als 250 GB. In schijfbeheer wordt maar 137 GB aangegeven.
Nu heb ik gehoord dat dat komt omdat er geen SP 2 geïnstalleerd is op dat systeem, maar volgens mij moet het mogelijk zijn om dat via het register toch voor elkaar te krijgen.
Heeft er iemand een idee of suggestie hoe dat zou moeten ?

Bedankt voor je reactie maar dat is een ander probleem waar het in dat andere topic over gaat, het probleem waar ik mee zit is van een andere orde.

Hoi !

Waarom niet gewoon de SP's installeren ?

Is veiliger ook.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Waarom niet gewoon de SP's installeren ?

Is veiliger ook.

Greetz,

Harry.

Ja okay, maar als je dat niet wilt ?
Vergeet ook even niet dat er mensen zijn die géén internet WILLEN gebruiken.
Dat hele SP 1 en 2 gebeuren wordt gewoon door de strot geduwd ! :confused:
En ....... veiliger ?
Vergeet het maar !!!
Elke computerhobbyist wilt nog altijd graag ZELF bepalen wat er op zijn of haar PC gebeurd !
Bij mij tenminste wel .
Zelfde laken en pak met dat mediacenter gebeuren ! Iets als radio wordt niet of nauwelijks ondersteunt. Lees de bijdrage van het HCC bij de C!T er maar eens op na. ( laatste C!T overigens)
Vrijheid blijheid zeggen ze weleens, ja ver te zoeken bij microsoft. :shocked:

Denk je dat je zonder de service pack's wel weet wat er op je PC gebeurd?:confused:

Die zijn er niet alleen voor je beveiliging, ook voor de systeem patches, LBA48 o.a.:cool:
Microsoft heeft nooit iets gemaakt, wat in één keer goed werkt, ook met XP niet.

Er wordt trouwens helemaal niets door je strot geduwd, want je hoeft het niet te installeren, maar dan heb je ook niet de systeem patches, die je overigens gewoon handmatig kan downloaden, maar ja, dan heb je internet nodig.

Je kunt ook Linux gaan gebruiken, helemaal gratis, en je bepaald alles zelf.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan