HD4850 lage FPS

Status
Niet open voor verdere reacties.
´´Hier halen ze wel boven de 11000, maar dat zal wel komen door je zwakkere processor.´´

hehe in dat geval kun je de processor ook over klokken :o:D
maar je weet dat dit ten koste gaat van de levensduur van de processor??
en dat je pc hier instabiel van kan worden, wat inhoud dat hij vaker vast loopt, een blauw scherm krijgten uitvalt of dat hij soms niet wil opstarten?

Mvg, Remco

Die kaart is een beetje overkill in combinatie met die cpu volgens mij. De ketting is maar zo sterk als de zwakste schakel, je kaart mag zo snel zijn als ie wilt, als de cpu niet kan volgen boek je geen winst.

wat heb je eraan om je kaart over te klokken als je alles al op z'n hoogst kan spelen.... je kan alleen je kaart mollen.... ****** aan die benchmarks...... ik snap niet wat je eraan hebt een paar getallen op te krikken in benchmarks :shocked: ik ben tevreden als ik elk spel rond de 30 FPS speel zolang ik geen lag heb is het meer dan genoeg... maar jah.

dat zeg ik,
dan de CPU maar eens proberen, beter is misschien nog voor een aantal tientjes een nieuwe 3.0 Dual Core te halen..

Ik zou juist op hogere resolutie gaan spelen. En dan kijken of je de 150 Ffps haalt.

Je hebt nog steeds niet uitgelegd waarom jij opeens beter gaat schieten, als het spel sneller draait dan 150 fps.

Welke muis heb je eigenlijk?

Mijn cpu word 65 grade op full load dus ik hoef me ook niet te verdiepen in het overklokken :p

Met CoD4 heb je bijvoorbeeld dat je op 250 fps minder recoil hebt, sneller schiet, hoger kan springe etc

Ik heb een Logitech G5 met draad, op een gladde houte tafel werkt perfect
2 knopjes waarmee je makkelijk met je duim bij kan zijn heel handig (zelf gebruik ik ze voor granaat, flash)

Iedereen bedankt die gereageert heeft, hier mag een slotje op ofzo:P

Hoogstwaarschijnlijk een cpu bottleneck. Hij kan gewoon niet mee met die kaart. Vooral op laagste beeldinstellingen staat een videokaart van zo'n caliber uit z'n neus te vreten en hangt het allemaal van cpu af.

ik denk dat skelle een punt heeft: de kracht van een moderne gpu zit vooral in de hogere resoluties. Probeer die eens uit!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan