HDMI kabel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vaak zitten er 2 kaarten in 1 pc, een ingebouwde en een extra (nVidia of AMD etc.). Klik eens recht op je bureaublad als het scherm is aangesloten >schermresolutie>rechts op je hdmi scherm>eigenschappen. Er staat een vakje adaptertype, daar werkt de hdmi aansluiting op.Welke kaart is dit?

Ja logisch de HDMI zit toch in mijn erxterne dan is dat de adapter
 
Als je moest kijken was het dus niet zo logisch hè ^,^ Maar ik zal de volgende keer wel mijn helderziendheid gebruiken als ik je verhaal lees in plaats van dit soort domme vragen te stellen die ik prima kan ruiken ofzo, geen idee.

Als je alleen je 2de scherm aanzet (via win+p), werkt het dan nog steeds niet? En met uitbreiden/dupliceren?
 
Als je moest kijken was het dus niet zo logisch hè ^,^ Maar ik zal de volgende keer wel mijn helderziendheid gebruiken als ik je verhaal lees in plaats van dit soort domme vragen te stellen die ik prima kan ruiken ofzo, geen idee.

Als je alleen je 2de scherm aanzet (via win+p), werkt het dan nog steeds niet? En met uitbreiden/dupliceren?

Nee, kdenk dat me videokaart kapot is
 
Probleem gevonden , de digital colour format stond verkeerd hij stond op RGB terwijl hij voor mijn scherm op :YCbCr444 moes staan


Untitled.jpg


mn videokaart is dus niet kapot.
bedankt voor alle hulp, hier kan een slotje op :thumb:
Groet ,DoodleD
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan