hdmi werkt niet op sony bravia tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

stanley94

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jul 2011
Berichten
2
hallo mensen,

ik heb een probleem mijn ps3 werkt niet met HDMI op mijn Sony Bravia tv die ik gister heb gekocht

ik heb eigelijk alles al geprobeert:
1. ik heb alle hdmi gangen geprobeert geen een werkt
2. als ik met scart aansluit en ga naar beeldscherminstellingen en doe HDMI dan wacht ik 30 sec en dan springt die weer terug op het scartbeeld
3. ik heb gebeld naar Playstation maar die zeggen dat ik 5 sec tot de 2e piep moet inhouden. dat heb ik gedaan maar dan doet hij het nog steeds niet

weet iemand hoe ik dit moet oplossen?

alvast bedankt gr Stan

Please
 
Welkom op Helpmij.nl.:)

Ik heb jou vraag een eigen plek gegeven. het is niet toegestaan om mee te liften in iemand zijn / haar topic. Daarbij was de topic van 2009, dus lang niet actueel meer.

5 sec tot tweede piep is wel erg kort gezegt van Sony en fout ook nog.

Playstation aanzetten, dan uitzetten met je controller. Dan via de powerknop deze aanzetten, maar de knop vasthouden tot hij weer uit is. Nog eens de powerknop indrukken en vasthouden, tot je twee korte piepjes achter elkaar hoort, dan los laten. Als het goed is krijg je de vraag of je het beeld op HDMI wil hebben. Daarna kom je in het systeem menu en kun je de Playstation laten restarten.
 
HDMI werkt niet op sony bravia tv?

hallo crash,

sorry dat zomaar iets had gevragen dat wist ik niet

maar ik heb gedaan wat jij hebt gezegt maar dan krijg ik op mijn beeld niet de vraag ddat ik het op hdmi wilt zetten,
ik krijg iets anders ik krijg mogelijkheden
1. systeen herstarten
2. standaardinstellingen herstellen
3. bestandsysteem herstellen
4. databestand reconstructuren
5. ps3 systeem herstellen
6. systeemupdate

wat moet ik nu doen of heb ik nog iets fout gedaan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan