Header groter maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marion2u

Gebruiker
Lid geworden
15 apr 2009
Hoi,

Ik heb een joomla template geïnstalleerd op mijn site. Nu had ik graag de header wat groter gehad. Op de eerste pagina doet hij dat doordat er een 'component' aanwezig is (het grijze gedeelte rechts' maar op alle andere pagina's wordt mijn header nogal klein weergegeven.
Welke opties moet ik aanpassen in mijn css om mijn header volledig tot zijn recht te laten komen?
Ik heb al geprobeerd het "header" gedeelte zelf qua grootte te veranderen maar dat slaat blijkbaar op het zwarte gedeelte van de template :s

Hey,
Je moet denk ik margin-top gaan gebruiken voor je content ipv met je header bezig te zijn
Hoe dat precies in jouw template zit weet ik niet.

Ik heb even naar je site gekeken en zie dat er enkele div's op de ene pagina er wel in zitten en op de andere niet.
Zie mijn bijlagen.

Bijlagen

• devtools1.PNG
    devtools1.PNG
    47,2 KB · Weergaven: 49
  • devtools2.PNG
    devtools2.PNG
    47,8 KB · Weergaven: 43
Ik raad je trouwens aan om te proberen de afbeelding kleiner te maken kwa bestandsgrootte.
Je trekt er de snelheid van je site mee omlaag.
Als je firefox gebruikt zou je eens moeten kijken naar de Page Speed addon. Deze analyseert de snelheid van de onderdelen van je site.

Wat ik namelijk zie met Google Chrome is dat je afbeelding die je zeg maar als achtergrond gebruikt 5MB groot is. Dit kan natuurlijk niet kloppen maar toch is je site... langzaam.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan