heb een horizonale lijn die niet weg wil (word 2010)

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik wil horizontale lijn verwijderen, volgens mij heb ik die ooit gemaakt door een paar verbindingsstreepjes an elkaar te typen,
krijg m ook niet weg door in start met het hokje randen aan de slag te gaan. hoe dan wel?

Htil, goedemiddag. Probeer eens.
Menu >> Opmaak >> Randen en arcering >> Randen >> Geen.

waar vind ik het menu opmaak? ik heb wel een lint bovenaan, maar dat menu zie ik nergens

dat deed ik dus al, maar dat blijkt nu niet meer te werken!!

Mhh listig dit. Probeer hier eens. Er staat word 2007. Maar denk dat ook geldt voor word 2010. Probeer eens. Klik

Oke nog een. Probeer.
Weghalen is ervoor gaan staan met je cursor (feitelijk erboven) en op Delete drukken. Dan wel: erachter/onder gaan staan en dan Backspace. Gaat deze dan. ;)

Oke nog een. Probeer.
Weghalen is ervoor gaan staan met je cursor (feitelijk erboven) en op Delete drukken. Dan wel: erachter/onder gaan staan en dan Backspace. Gaat deze dan. ;)

als ik dit doe met backspace (dus erachter/onder gaan staan, springt de cursor naar linkboven de lijn. bij delele gaat lijn een regel omhoog

Deze wellicht. Klik

wil evenmin werken is het gewone werk he!

Laatst bewerkt door een moderator:
Kun je het bestand niet posten? Begint een interessant probleem te worden ;)

ik heb een word bestandje gemaakt van de betreffende passage, maar heb geen idee hoe ik dit naar je toe moet sturen. een jpg maken lijkt me niet zoals het moet

Ja @ OctaFisch. een heel interessant dingetje inderdaad. Heb vooralsnog niet de juiste oplossing kunnen brengen.

En Htil kun je het niet even in google documenten of via dropbox laten zien. (Linken) ;)

Als je het document (eigenlijk hoeft alleen maar de pagina met de lijn er in) zipt, kun je hem wel uploaden lijkt mij.

ik heb nog nooit gezipt, alleen uitgepakt. kan ik niet gewoon e-mailen?

Zippen zit tegenwoordig standaard in de Verkenner. Rechtsklikken op het bestand, en dan <Kopiëren naar>, <Gecomprimeerde map> en je hebt een zipje.

ik snap dit echt niet, ik klikte op het voor jou gemaakte bestandje (rechter knop) maar krijg het 'gewone' afrolmenu. niks met verkenner of kopieren naar...

Je moet het wel via de Verkenner doen, niet via Word. Mocht dat het geval zijn :)

ik heb bestand gesloten, maar krijg als boodschap dat gezipte bestand niet gemaakt kan worden omdat het mogelijk is gebruik is.
kun je niet even stapsgewijs aangeven hoe ik eea moet aanpakken (de makkelijkste weg dan). het is een bestand van slechts een paar regels, dus zippen lijkt niet nodig

Een klein Word document moet je zonder meer kunnen uploaden; heb je dat al geprobeerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan