heel raar

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik snap je vraag niet helemaal...
je wilt een HTML site maken??
en wat is er met die link?? (die doet het niet)

ik snap je vraag niet helemaal...
je wilt een HTML site maken??
en wat is er met die link?? (die doet het niet)

ik wil hier een website aanmaken: klik hier maar om die aantemaken moet je javascropt hebben maar die staat hier gewoon aan maar kan het nog steets niet aanmaken waar licht dan aan?

ik denk aan jou, je hebt voor die site java script nodig om headers te kunnen bekijken, voor het aanmelden en inloggen ETC ben je dat helemaal niet nodig

http://www.gethost.nl/paginas/registreren

vul daar onderin je gegevens in en klaar...

sorry hoor!
maar ik krijg dit te zien:
Gethost - Gratis hosting zonder reclame!!
Bij ons kunt u eenvoudig, en zonder strenge limieten uw website kosteloos online zetten!
Gratis webhosting, met de kwaliteit van een betaalde hosting! Waar anderen te kort schieten, gaan wij verder.
Snel en altijd online.
Gethost is snel, en altijd online. Uw website dus ook. Onze servers staan gevestigd in een datacentrum, een gebouw met het optimale klimaat voor servers, en supersnelle internetverbindingen. (meer informatie).

Klantenservice
Niet betalen is geen service? Daar hebben wij bij Gethost nog nooit van gehoord. U kunt uw vragen kwijt via email, ons forum(http://forum.gethost.nl) en u kunt ons zelfs bellen op een normaal Nederlands telefoonnummer.
Waarom Gethost beter is
Er zijn vele redenen waarom voor Gethost te kiezen. Ten eerste hebben wij wel de ervaring om een goede dienst aan te bieden, en ook zijn wij niet zomaar weer verdwenen.

Gethost is opgericht in april 2007 en is ingeschreven in het handelsregister. Niet om zoveel mogelijk winst te maken, maar om vertrouwen te geven.

Ook hebben wij onze servers niet thuis staan, zoals vele andere gratis hosters wel. Wij hebben de beschikking over back-up apparatuur, supersnelle verbindingen en een vriendelijk deskundig team.

Ook plaatsen de meeste hosters reclame op uw eigen website. Bij Gethost: geen reclame! Uw website is bij ons volledig zonder reclame. De websites van onze gebruikers, blijven wij vanaf!

Ook heeft u bij Gethost meer dan genoeg gratis webruimte. Mocht u echter niet genoeg hebben, is Gethost altijd bereid om samen met u naar de gepaste oplossingen te zoeken.

Nieuws
Downtime 26 juni 08
Betaalde hosting mogelijk!
Router probleem
Gezocht: Gedreven en goede (web)designers!
Blog: Gasten kunnen weer reageren.
Gethost veranderd van rechtsvorm en krijgt nieuwe bankrekening.
Domeinregistratieformulier opnieuw online.
Rectificatie mailing
Account upgraden? Nu al mogelijk!
Vertraging orderverwerking voor betaalde diensten.

klopt, en dan ga je rechts bovenin naar aanmelden

klopt, en dan ga je rechts bovenin naar aanmelden

waar dan ik zei het niet????
als he dit is:
gratispakket2kopie-rood.png
dit heb ik al gebrobeerd het werkt niet:confused: verder staat er niks.

nee helemaal bovenin in de hoek.....

screenshot zie nxt message

daar klik ik op en km bij stap 2en kan niet verder dan krijg ik dit

Gethost - Gratis hosting zonder reclame!!
Bij ons kunt u eenvoudig, en zonder strenge limieten uw website kosteloos online zetten!
Gratis webhosting, met de kwaliteit van een betaalde hosting! Waar anderen te kort schieten, gaan wij verder.
Snel en altijd online.
Gethost is snel, en altijd online. Uw website dus ook. Onze servers staan gevestigd in een datacentrum, een gebouw met het optimale klimaat voor servers, en supersnelle internetverbindingen. (meer informatie).

Klantenservice
Niet betalen is geen service? Daar hebben wij bij Gethost nog nooit van gehoord. U kunt uw vragen kwijt via email, ons forum(http://forum.gethost.nl) en u kunt ons zelfs bellen op een normaal Nederlands telefoonnummer.
Waarom Gethost beter is
Er zijn vele redenen waarom voor Gethost te kiezen. Ten eerste hebben wij wel de ervaring om een goede dienst aan te bieden, en ook zijn wij niet zomaar weer verdwenen.

Gethost is opgericht in april 2007 en is ingeschreven in het handelsregister. Niet om zoveel mogelijk winst te maken, maar om vertrouwen te geven.

Ook hebben wij onze servers niet thuis staan, zoals vele andere gratis hosters wel. Wij hebben de beschikking over back-up apparatuur, supersnelle verbindingen en een vriendelijk deskundig team.

Ook plaatsen de meeste hosters reclame op uw eigen website. Bij Gethost: geen reclame! Uw website is bij ons volledig zonder reclame. De websites van onze gebruikers, blijven wij vanaf!

Ook heeft u bij Gethost meer dan genoeg gratis webruimte. Mocht u echter niet genoeg hebben, is Gethost altijd bereid om samen met u naar de gepaste oplossingen te zoeken.

Nieuws
Downtime 26 juni 08
Betaalde hosting mogelijk!
Router probleem
Gezocht: Gedreven en goede (web)designers!
Blog: Gasten kunnen weer reageren.
Gethost veranderd van rechtsvorm en krijgt nieuwe bankrekening.
Domeinregistratieformulier opnieuw online.
Rectificatie mailing
Account upgraden? Nu al mogelijk!
Vertraging orderverwerking voor betaalde diensten.

klik eens op de scroll knop op je muis, i.p.v. de muisknop

(klikken, dus niet scrollen)

wat is dat vaag bij jullie dan, bij mij werkt hij... als ik erop klik krijg ik gewoon registratie pagina... jullie hebben misschien internet beveiliging hoog staan....

P.S. ik gebruik firefox versie 3 (bij versie 2 lukte het mij ook daar te registreren)
even kijk met explorer 7.0

ook met explorer 7.0 en 8.0 werkt het bij mij....

je klikt op aanmelden.
je scrolt iets naar beneden.
daar staan de algemen voorwaarden.
je zet daar een vinkje en je gaat naar stap 2
en dan kun je je naam en dergelijke invullen daarna ga ja naar de volgende stap.
bij stap 3 kun je je domein naam invullen en dergelijke.
dan naar de volgende stap...en dan ben je er bijna.

werkt dus perfect hier.

je klikt op aanmelden.
je scrolt iets naar beneden.
daar staan de algemen voorwaarden.
je zet daar een vinkje en je gaat naar stap 2
en dan kun je je naam en dergelijke invullen daarna ga ja naar de volgende stap.
bij stap 3 kun je je domein naam invullen en dergelijke.
dan naar de volgende stap...en dan ben je er bijna.

werkt dus perfect hier.
vreemd in vista met ie7 klik ik op volgende en plop weer terug bij het begin :shocked:

wel vinkje geplaatst.
ik gebruik vista met firefox 3

hij krijgt die aanmeld pagina niet,, als hij op aanmelden klikt keert hij terug naar Home als ik het goed begrijp

ze hebben het gewijzigt:
dit kreeg ik op dat forum van ze:

Het probleem is ondertussen opgelost, en nu ga dus wel naar de correcte pagina na stap 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan