heel raar

Status
Niet open voor verdere reacties.
iedergeval.
ik vind het wel grapig om zo iets dan ik php te maken of in html of allen twee!
maar mag ik as je blieft de provider van gethost dan kan ik met nvu aan de gang?

Ik wil ook wel eens wat, maar ik hoor je elke dag nieuwe ideeën opperen, die allemaal tijd in beslag nemen, maar je weet niet eens hoe je een menu in HTML zet. Die dingen als WebPet vereisen kennis van (X)HTML, CSS, JavaScript, PHP, MySQL...etc. Voor zover ik tot nu toe heb kunnen inschatten beheers je geen van allen. Ik zou zeggen: begin bij het begin, en kom daarna met ambitieuze plannen.

hier ben ik het in iedergeval volledig mee eens, probeer eerst maar eens een simpel html siteje in elkaar te zetten met een simpel menutje, dan ga je steeds een stapje verder, Bijv, een drop down menu :D

en dan ga je je maar eens verdiepen in php en andere script talen....

Ja, dat snap ik, maar ik vraag waarom hij de provider daarvan moet weten.

die site kwam ik ook al op, maar wat is het :P

Info van de site: Nvu maakt het het maken van websites makkelijker zodat het werken ermee voor iedereen mogelijk is. Gebaseerd op de stabiele Mozilla-code maakt Nvu goede HTML-code zoals van zo’n programma verwacht mag worden met functies als goede ondersteuning voor verschillende standaarden, sjablonen en een ingebouwde website-beheerder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan