heel raar

Status
Niet open voor verdere reacties.
als je uitleg nodig hebt, ik ben er zelf ook lid van en weet wel hoe het werkt

het belangrijkste is dat je weet hoe je HTML scripten moet schrijven

als je uitleg nodig hebt, ik ben er zelf ook lid van en weet wel hoe het werkt

het belangrijkste is dat je weet hoe je HTML scripten moet schrijven

ik kan het wel ik copieheer het gewoon maar dan doet het het niet! dome hé van me en als ik het over tiep werkt het ook niet!

waar typ je het dan??
leg eens uit wat j doet
stap voor stap :P

waar typ je het dan??
leg eens uit wat j doet
stap voor stap :P
stap 1: ik ga naar dew3schoolssite
stap 2: ga naar html

ik heb nu nvu gedownlad om dat ik het niet kan dus ik moet de provider weeten van die site dan kan ik aan het werk met de nvu!
u heeft wel een mooi website!

Laatst bewerkt:
ken je al iet van html ???

nee niet echt ik wil zo iets als wp maaken dus dat je gratis huis diertje kan aanmaken!
ik wil dus: home,inloggen,aanmelden en contact!
maar hoe moet ik dat maken?
en hoe maak ik dan een menu knop?

Ik wil ook wel eens wat, maar ik hoor je elke dag nieuwe ideeën opperen, die allemaal tijd in beslag nemen, maar je weet niet eens hoe je een menu in HTML zet. Die dingen als WebPet vereisen kennis van (X)HTML, CSS, JavaScript, PHP, MySQL...etc. Voor zover ik tot nu toe heb kunnen inschatten beheers je geen van allen. Ik zou zeggen: begin bij het begin, en kom daarna met ambitieuze plannen.

bedankt dat is inderdaad mijn website,

om een site te maken waarop iedereen zich kan registreren aanmelden etc heb je heel wat meer nodig dan een gratis site van gethost, en je moet complete PHP script kunnen schrijven, om zo'n site te maken ben je nog wel maanden bezig... PHP script zijn erg moeilijk te maken

ik denk niet dat je het voor elkaar krijgt om zo'n site te maken... Maar toch geluk ermee :thumb:

Ik heb het over script- en programmeertalen.

ja hallo, dan is idd php het makkelijkst, maar ik vind in web scripts HTML makkelijker dan PHP of CSS

Je vergelijkt appels met peren...

nee, voor sites met een eigen database heb je php scripten nodig, ik heb zelf ook zo'n site dus ik weet wel waar ik over praat..

/ BACK ON TOPIC

Nee hoor, het kan met veel meer talen dan alleen PHP. Over die talen heb ik het.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan